יום שני, 8 בנובמבר 2010

עצבים על הבוקר

איך אפשר על הבוקר להעלות לי את לחץ הדם ולהרגיז אותי !
כתבה שנשלחה אלי מ ויינט על כך שבקרוב יגבו עמלה\מכס\מע"מ ולא יודעת מה עוד על הזמנת ספרים מאמזון.
אין גבול לחוצפה!
אחת ההנאות הקטנות בחיים ( שלי ) היא הזמנת ספרים מחו"ל. גם הפסקתי לקנות ספרים בחו"ל כי זה סתם כבד ואני מוכנה ( הייתי מוכנה עד כה ) להוציא עוד קצת כסף על משלוח, ולשמור את המקום במזוודה ( הקטנה ) לדברים נבחרים, וכמובן משקל נמוך. אז עכשיו גם את זה יפסיקו לנו.
הבוקר בזיפזופ מהיר בטלויזיה בזמן המתנה לילד שיתארגן היתה איזה כתבה שקלטתי לקראת סופה, על טיסות מוזלות low cost לחו"ל- שאחת ההתקלות בה, הוא משקל המזוודות, שאם עולה על משקל ( די נמוך ) מסוים, יש לשלם תוספת ( כמו על אוכל, בידור ובקרוב אולי גם שימוש בשירותים !! )
בכל מקרה מכסחים אותנו ואת הכסף שלנו מכל הכיוונים. מרגיז!

הנה קצת ורוד לעשות שמח בנשמה...













יום נעים ! !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה