יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

חזה עוף

בתור צמחונית, כשזה נוגע בבשר או עוף- אני מעדיפה בלי לגעת.....כמה שפחות לטפל בבשר-עדיף!
לצערי, לא הצלחתי לגרור אף אחד מבני הבית למחנה הצמחוני, אני במיעוט, והקהל דורש בשר.

לפני כמה שבועות בחיפושים אחרי משהו מענין חדש לשים על האש, עליתי על המתכון המצורף- באתר של מרתה סטיוארט. החבר'ה אהבו ואני צרפתי בשמחה למחברת המתכונים שלי.

חזה עוף על האש במשרה של רוויון עם גיוונים

לקילו  של חזה עוף:
חצי כוס רוויון
2 כפות בצל ירוק קצוץ ( או שמיר )
2 כפות מיץ לימון
כף גרד לימון
3 שיני שום קצוצות

לערבב, לשפוך על העוף, להשרות למספר שעות
לצלות על האש ( אני מתארת לעצמי שילך גם על מחבת פסים וכ"ו )

הורסיה עם הבצק ירוק התקבלה יפה פה אחד. זו עם שמיר במקום פחות...( מסתבר שיש פה חבר'ה שלא אוהבים שמיר )
אפשר להוסיף פלפל צ'ילי קצוץ דק, או רק אותו במקום בצל או שמיר...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה