יום שישי, 26 בנובמבר 2010

תסכול

השבוע הכנתי פעמיים עוגיות נטולות גלוטן, כל פעם מתכון אחר, משהו אחר לגמרי, ובשתי הפעמים נאלצתי לזרוק לפח.... לא שזה לא "הצליח" אבל מבחינתי לא היה אכיל. ( סוג של "הניתוח הצליח רק החולה מת"....)
אז או שהטעם שלי באמת מוגבל לדברים ללא טעם לואי ( נו באמת, דרישה ממש מוגזמת ) או שאין לי תשובה...

מתסכל אותי שיש באמתחתי מספר מוגבל של דברים שאני יכולה לחזור עליהם שאני בטוחה שיוצאים טוב.... רוצה עוד.
מתסכל אותי לזרוק חומרים לא זולים לפח.
מתסכל אותי שאני צריכה לנוסע למקומות מיוחדים לקנות את אותם חומרים ( שלא לדבר על הקמחים המיוחדים שלי שאני מקבלת מארה"ב.... מזל שה'זריקות' של השבוע לא כללו דברים עם הקמחים ההם, אחרת הייתי ממש מתעצבנת! )
מתסכל אותי שעל אותם קמחים אני משלמת המון.
בקיצור- מתסכל.
נקודת אור אחרת- אני חוסכת קלוריות :)

אז אחרי קצת מנוחה, אני הולכת לנסות עוד מעט נסיון אחרון להשבוע, עוד מתכון....
יחי האופטימיות !!





                                                      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה