יום שלישי, 11 בינואר 2011

11.1.11

איזה תאריך מדליק ?!
נעה ואני חובבות תאריכים מדליקים :)
אני חייבת לציין שאחת הסיבות שאני חובבת תאריכים מדליקים זה כחלק מהסניליות שלי- פשוט יותר קל לזכור תאריך כזה מסודר.
גם מספרי מכוניות. יש בעלי מזל ( או פרוטקציה ) עם מספרים נוחים. כל שבוע+ כשאני צריכה למלא דלק וללחוץ את המספר של המכונית, אני כמובן ניגשת אחורה לראות את המספר, אם יש לי מזל באותו יום , אני אצטרך הצצה אחת , קורה שאני צריכה פעמיים. כנראה המוח עמוס מדי :)

עדיין קצת חולים כאן.
ככה נראית הספה כשחולה מתנחל עליה....



בכיתה א', איל גילה את האוריגאמי. מהר מאד התמכר.
כבר הרבה זמן לא היה לו זמן ( יש מסתבר דברים יותר חשובים כמו מחשב ואייפוד ), אבל עכשיו שהתנחל על הספה מול הטלויזיה, נזכר בספרים ובקופסאות העמוסות נייר משובח.

זו התוצרת של אתמול אחה"צ



למי שלא מכיר את סיפור העגורים, אז בקצרה...
סדאקו- שהיתה בהירושימה בנובמבר 1945, חלתה אחרי כמעט 10 שנים בלוקימיה.
אחת האמונות היפניות אומרת שמי שמקפל 1000 עגורים, יזכה לבקש בקשה מעגור לחיים ארוכים ובריאים.
לפי הספר היא לא הספיקה לקפל את כולם, חבריה קיפלו עד 1000 והיא נקברה איתם.

מאז, בהרבה מקומות נהפך קיפול 1000 עגורי אוריגאמי לסמל של תקוה.
כשאיל היה בכיתה א', הגיעה לבי"ס צרפתיה שכמובן שאני לא זוכרת את שמה, כחלק מאיזה פרויקט קיפול עגורים לילדי שדרות.
איל, שהיה מומחה לקיפול עגורים עבר בין הכיתות ולימד את הילדים איך לקפל. בשלב מסוים שכבר לא היה זמן, בילה כמה ימים בחדר מורים בקיפול עגורים ( במקום ללמוד.... מה שמאד מצא חן בעיניו כמובן )
בכל מקרה, היה איזה אירוע, נסענו לבצלאל בתל אביב...שמח! לא בטוחה שהגענו ל 1000






וקצת פרחים כהכנה לט"ו בשבט














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה