יום שבת, 1 בינואר 2011

ארוחת הבר מצוה לאיל וסלט גזר

קצת תמונות מאתמול





אלבום שהכינה נעה










מטבח- לפני...











סלט גזר *

שקית גזר מגורר
חופן עירית קצוצה
חופן פקאנים מסוכרים קצוצים

רוטב:
חצי כוס שמן
רבע כוס חומץ בין יין
כפית מלח
פלפל
3 כפות חרדל
2 כפות סוכר חום
2-3 שיני שום כתושות

* את המתכון קיבלתי מחברתי אודליה.

וטיפ לאירגון לפני אירוע...
אז ככה... כולם חושבים שעבדתי ממש קשה, אבל לא באמת. מי שמכיר אותי יודע שאני קצת חולה בקטע האירגוני- המחלה עובדת לטובתי כי באמת אני לא עובדת יותר מדי קשה.
אז קודם כל- רשימות רשימות רשימות!
יש לי כך:
רשימה של התפריט
רשימה של מוצרי מזון שאני צריכה לקנות עבור התפריט, מחולקת למוצרי מכולת, ( יבשים , מוצרי חלב וכ"ו )
רשימה לאטליז, רשימת ירקות, יין וכ"ו
רשימה של קניות שהן לא אוכל: מפיות, קישוטים, פרחים ...

ואז יש רשימה של לוח זמנים מפורט- מה קונים מתי ואיפה, מה מכינים מתי וכ"ו...
ותוך כדי שמתקדמים ברשימות, מוחקים כמובן את מה שנעשה, ולאט לאט רשימות נסגרות.
לרוב אני די מקדימה את לוח הזמנים שלי, כי בסופו של דבר יש לי זמן פנוי ואני עושה דברים שקבעתי ליום X , קודם, אם זה רק אפשרי. ככה שאני מגיעה ליום האירוע, לא עם הלשון בחוץ.

לגבי הכנת סלטים למשל- רטבים אפשר להכין יומיים שלושה מראש. הפעם היו לי 5 סלטים שמתוכם ל 4 היו רטבים ( החמישי סתם שמן, מלח פלפל.. ) אז הכנתי את הרטבים, כל אחד בקופסא קטנה, כל אחד עם מדבקה לאיזה סלט הוא שייך...
כמה שעות לפני כשכל סלט בקערה שלו, אני מניחה את הרוטב מעל לסלט אליו הוא שייך, יחד עם תוספת אחרת אם יש, וזהו. דקה ורבע , בלי בילבול, הכל יוצא לשולחן.





3 תגובות:

  1. נראה מקסים! מזל טוב וכל הכבוד!

    השבמחק
  2. אין עליך באירגון, את צריכה לפתוח סדנא לנושא (:. ואיזה כיף לך שאת אחרי....

    השבמחק
  3. תודה
    וגלית, ברור לך שאני וסדנאות לא הולך יחד, בטח לא אני בצד ההוא של הסדנא

    השבמחק