יום שלישי, 11 בינואר 2011

אורז עם אורז בר

מחדל!!
מתכון ללא תמונה- ולא באשמתי.

יש תמונה !!!! ( עודכן ב 30.12.12 )

במסגרת ארוחת הבר מצוה של איל, משימת הצילום הוטלה על אחת מהעוזרות שלי ( לא נציין שמות ) לצלם את כל המנות.
אני הייתי קצת עסוקה במטבח , כך שלא יכולתי להתפנות לצילומים.
חיפשתי וחיפשתי אחרי תמונות של כמה מנות- ואין!
אפילו ללא תמונה, מאד ממליצה על המנה הזו.
לצערי אני לא מכינה אותה הרבה כי מתוך חמשת בני הבית, רק אני אוהבת אותה ...
זה לא אומר שזו מנה לא טובה- זה אומר שהם סתם יותר מדי בררנים. אפילו איה שלא משויכת לקטגוריה של הבררנים, לא מתלהבת, בגלל החמוציות. ( אני חושבת ששני הדברים היחידים שהיא לא אוהבת זה קינמון וחמוציות ) מכיוון שאני מ-א-ד אוהבת חמוציות ( זה בריא מאד ! ) קצת קשה לי לוותר עליהם, במיוחד במתכון הזה.

אורז עם אורז בר, ודברים טובים

חצי כוס אורז בר
4 וחצי כוסות מרק עוף ( או מים )
כוס וחצי אורז פרסי
3 כפות שמן זית
בצל קצוץ
כוס תערובת מ: אגוזי פקאן, שקדים וצנוברים-קצוצים
כוס תערובת מ: חמוציות, מישמישים-קצוצים

מבשלים את האורז בר בסיר, עם כוס וחצי מרק ( אני מעדיפה רק מים ) כ40-50 דקות עד שהוא יחסית רך ( לבדוק שלא נגמרים המים )
מבשלים אורז פרסי עם מרק ( 3 כוסות ) 15-20 דקות
מטגנים את הבצל בשמן עד שמזהיב, מוסיפים את התערובת אגוזים ומערבבים דקה שתיים, מוסיפים את תערובת הפירות היבשים ומערבבים עוד דקה.
מאחדים את הכל יחד: אורז בר, אורז פרסי ותוספת אגוזים\פירות יבשים.

אפשר להכין מראש כל אחד מהנ"ל, ולחמם יחד לפני ההגשה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה