יום רביעי, 12 בינואר 2011

מרק עדשים

לפני שבוע התחשק לי כל כך מרק עדשים, אבל לא זה שאני עושה תמיד, עם הרבה ירקות.
קראתי המון מתכונים ולא ידעתי מה להחליט..
בסוף סתם זרקתי לסיר ירקות בשלבים... יצא טוב.

מרק עדשים וירקות

בצל קצוץ
2 שיני שום
כרישה קצוצה
2-3 גבעולי סלרי קצוצים
2-3 גזרים קצוצים
תפוח אדמה אחד חתוך לקוביות
שלושת רבעי כוס עדשים ירוקים
עגבניה קלופה וחתוכה
מלח
פלפל
פפריקה


לטגן בצל ב2-3 כפות שמן זית עד שמתחיל להזהיב
להוסיף כרישה , לערבב דקה-שתיים
להוסיף שום
להוסיף סלרי וגזר ולהמשיך לטגן עוד כמה דקות.
להוסיף תפ"א , עגבניה ועדשים, מים שכמעט יכסו את הכל ותבלינים

לכסות ולבשל בערך חצי שעה עד שהעדשים והירקות רכים.



תגובה 1:

  1. אני הכי אוהבת את המתכונים הבלתי מתוכננים האלה שיוצאים מעולה. לי בדרך כלל זה לא ממש מצליח, אבל כשזה עובד זה מאוד מרגש.
    אני ממליצה מאוד להוסיף למרק עדשים גם כמון, זה נותן טעם מופלא ועומק.

    השבמחק