יום שלישי, 1 בפברואר 2011

תפוחי אדמה עם רוטב סלט+ תיקון

פעם בכמה שנים אני מצליחה להדבק בשפעת.
כבר שבוע לא במיטבי, והימים האחרונים הם קצת סיוט עם שיעול טורדני מרגיז, שלא נותן מנוחה ומהווה פדיחות כשתופס בדיוק כשצריך להגיד משהו.... ( במיוחד עם אנשים שלא מכירים )
הדבר האחרון שמשתחשק זה להיות במטבח ( תאבון יש, תודה! )
אז מחפשת פתרונות קלים ומהירים.

את המתכון קיבלתי מאחותי שקיבלה מגיסתה שאמרה שכנראה משהו התבלבל ושם את הרוטב של הסלט על תפוחי האדמה.
מה זה משנה. התוצאה טובה !

אין לי כמויות  כאן, אז הכל "על בערך" וכמובן קצת לפי הטעם..

תפוחי אדמה ברוטב סלט 

 8-10תפוחי אדמה חתוכים לקוביות
בצל גדול קצוץ
שמן ( בערךשליש\חצי כוס )
מלח
פלפל
2-3 כפות חרדל
2-3 כפות דבש
לערבב , לשפוך עך תפוחי האדמה, לערבב את הכל  לכסות ( נייר אפיה\אלומיניום )
ולהכניס לתנור מחומם מראש ל 180-200

בערך 30-4- דקות עם כיסוי ועוד 20 דקות ללא כיסוי, עד שהם רכים ומזהיבים




קיבלתי במייל מגיסתה של אחותי :
המתכון של נירה רוסו, הופיע במדור "הצעת היום "
והרי המתכון המדויק!

רבע כוס חרדל
רבע כוס דבש
שליש כוס שמן תירס
קילו תפ"א
2 בצלים בינוניים
מלח פלפל

תודה תמי!

5 תגובות:

  1. נשמע מצויין
    הולכת לנסות היום אדווח כמובן
    ושתדעי לך שגם אם לא מגיבה, מחכה כמעט כל יום למתכון מעשה ידייך, הם תמיד זריזים (: ומעולים.
    תודה נטוש

    השבמחק
  2. תודה!!! שמחה שנהנים מהמתכונים. אני אוהבת זריז וטוב כמו שאת מריכה אותי.
    ותודה על איחולי ההחלמה. עכשיו שאובחנתי ( ברונכיט בדרך לדלקת ראות ) ומקבלת אנטיביוטיקה, תוך יומיים אני שוכחת שהייתי חולה :)

    השבמחק
  3. היי נטע,
    איך את מרגישה ?
    היו אצלנו הערב זוג חברים ובישלתי צלעות בתנור מושרות בלימון כבוש, סלט ותפוחי אדמה מהמתכון למעלה.הכנתי 9 תפוחי אדמה והכל נגמר תוך חמש דק! יצא מעולה... אז תודה על המתכון.
    נשיקות
    יהודית

    השבמחק
  4. אני הרבה יותר טוב, תודה!
    שמחה שהיה לכם טעים!!
    נשיקות, וכלום- לרזים ולשמנמן!

    השבמחק