יום חמישי, 17 בפברואר 2011

קציצות תרד

נעה לא נוגעת בפירות וירקות. כמעט
משום מה יש כמה מהם שהיא דוקא כן אוהבת, ובאופן מפתיע- היא מאד אוהבת את קציצות התרד שאני מכינה.

לפני ה-ר-ב-ה שנים, בדיזינגוף סנטר היתה מסעדת יוטבתה, אני זוכרת משם את קציצות התרד שלהם. היו ממש טובות. זה עוד טרום עידן קציצות הבטטה של אורנה ואלה ( שאם מותר לי לגלות כאן בסוד שאני לא מבינה על מה הבלאגן.. לא מתה עליהן ) אז קציצות התרד ההן היו בהחלט משהו .
אחרי כמה שנים שהמקום נסגר, מצאתי פעם באחד העיתונים מתכון לקציצות תרד שאם אני זוכרת נכון אפילו היה כתוב שזה המתכון של המסעדה.

בכל מקרה, העתקתי אז את המתכון למחברת שלי, ואני מכינה אותן כבר שנים.

המינוס היחידי , בעצם יש שניים- הן מטוגנות, אבל מכיוון שאנחנו באמת לא אוכלים הרבה מטוגן אז פעם ב... זה לא נורא. והמינוס השני, משקית תרד יוצא די מעט.

קציצות תרד

400 גר תרד שטוף
2 ביצים
רבע כוס שקדים קצוצים דק דק
2 כפות פירורי לחם ( אני שמה נטול גלוטן  )
מלח
פלפל
אגוז מוסקט


שמים את התרד בקערה, שופכים על העלים מים רותחים ל 5 דקות
מסננים טוב טוב, תוך כדי לחיצות עם כף במסננת, שכל הנוזלים יצאו.
קוצצים קלות את התרד
מעבירים לקערה ומוסיפים ביצים, שקדים, פירורי לחם ותבלינים. מערבבים

מחממים קצת שמן במחבת, מעבירים עם כף למחבת, ומטגנים.

מהכמות הזו יוצאות בערך 12 בינוניות



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה