יום שישי, 18 בפברואר 2011

מוס שוקולד

מוס שוקולד קלאסי  מורכב מביצים ושוקולד.
מלבד זה שהוא טעים, יש יתרון שהוא גם פרווה. וגם נטול גלוטן.
אמנם אני לא מאילו שצריכים להכין פרווה, אבל קורה, פעם ב 20 שנה בערך שמגיע משהו לארוחה שמצריך קינוח פרווה...
איכות השוקולד כמובן חשובה.
אני משתמשת בד"כ בשוקולד 56% של פרויבל ( שהוא אגב, גם פרווה ) או קליבו. יש כמה דברים שמצריכים שימוש בשוקולד 70% ויותר ואז אני אוהבת את והלרונה.
הגעתי למסקנה שמתחת ל 60% 'עובר' אצל ילדים מתחת לגיל מסוים ( לא כולם, ברור ) לעומת מעל- שחלק מהם טוענים שזה כבר מר מדי.... ענין של הרגל וגיל לדעתי.

המתכון כנראה קלאסי, אבל אני קיבלתי מאמא שלי

מוס שוקולד

7 ביצים
200 גר שוקולד מריר

להפריד ביצים
להמס שוקולד ( אני ממיסה בזהירות במיקרו... 30 שניות, הפסקה, עירבוב, ושוב )
להוסיף לשוקולד את החלמונים אחד אחד- לערבב טוב.
להקציף חלבונים
לקפל יחד.

להעביר לכלי אחד או כילים בודדים ולקרר לפחות 4 שעות.
נשמר כמה ימים במקרר. אפשר גם להקפיא  ולהעביר למקרר שעתיים לפני שאוכלים.

מהכמות הזו יצאו לי 15 בודדים












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה