יום שישי, 18 במרץ 2011

פורים ולזניה עם פסטו

כבר אמרתי שאני לא אוהבת את פורים ?
אני לא אוהבת לחשוב על רעיונות לתחפושות
אני לא אוהבת להכין תחפושת
ואני בטח לא אוהבת להתחפש בעצמי.
למזלי עברתי את הגיל ואני באמת לא מתחפשת....
והילדים.... עוד מעט ישאר בבית רק אחד שיצטרך עזרה ( למרות שמסתבר שגם בצבא מתחפשים... ולא לחיילים.. )

איל החליט שהוא מתחפש לכלה.
לבש שמלה לבנה של איה ( תחת איומים שאוי ואבוי אם ילכלך )
גרביונים לבנים ( שאלתי את המוכרת אם יש לילדה בת 13... רזה ולא גבוהה. בסוף סיפרתי לה שזה בעצם לבן שלי... לפורים. שתינו צחקנו איזה 10 דקות בחנות  )
קניתי פאה בלונדינית והינומה.
קצת איפור, קונסילר לכסות סימן כחול\ירוק שהכלה חטפה לפני כמה ימים....
והילד מוכן...


וכן, הנעליים שלי ( למרות שאני היחידה שלא נועלת אותן. בעצם גם אריק לא....)
והכנתי די בקלות פרחים מנייר קרפ. ( מצאתי הדרכה באינטרנט כמובן )

כשהסעתי את איל לבי"ס בבוקר, לא יכולתי שלא לצחקק בגלל הכלה הדחלילית ( עם חזיה שמולאה בגרביים ) שיושבת מאחור. אמרתי לאיל שהיינו צריכים לקשט את המכונית :)
איל היה צריך להביא לכיתה עוגה. הכנתי whoopie pies  כמו שנעה הכינה, הפעם עם גנאש שוקולד מוקצף. ואח"כ קצת הצטערתי שלא שלחתי אותו עם עוגת חתונה לבנה קטנה ... אם כבר, אז כבר...

בזמן האחרון אני מאד אוהבת את השילוב של פסטו\עגבניות ושמנת או גבינה...

הנה לזניה קלי קלות וטעימה מאד, ויחסית לא "עמוסה" בגבינות ככה שגם לא מעיקה מאד על המצפון.

לזניה עם עגבניות ופסטו

עגבניות שרי ( סלסלה וחצי בערך )
חצי כוס רוטב פסטו
גבינת מוצרלה ( השתמשתי בבייבי מוצרלה לבפנים וגוש מוצרלה גדול לגירור למעלה )
עלי לזניה (  הכנתי עם עלים נ"ג של טינקיאדה, אבל אפשר כמובן דפים רגילים )

מחממים בסיר 2-3 כפות שמן זית, מוסיפים את העגבניות עם קצת מלח, ומבשלים בערך 10 דקות עד שהן מתפוצצות ומתכוצ'צ'ות )
חלק מהעגבניות ( חצי כוס ) טוחנים בבלנד לרוטב
שמים קצת עגבניות בתחתית של תבנית
מעל שמים דפי לזניה, שוב עגבניות. מפזרים כדורי מוצרלה ותלוליות של פסטו פה ושם.
מכסים בדפי לזניה, ושוב....
שכבה אחרונה על הדפי לזניה- מהעגבניות שריסקנו, ומוצרלה מגוררת.
לכסות בנייר אלומיניום, ולאפות בתנור חם ( 180 ) בערך חצי שעה מכוסה ועוד 10 דקות ללא כיסוי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה