יום שלישי, 22 במרץ 2011

עוף ותפ"א עם פלפלים

זהו, נגמר פורים.
דוקא עבר בשלום
וכשלא יוצאים רחוק מהבית אז גם אין פקקים, בעיקר מנוחה.

אל תגלו בבקשה לילדים שלי ממה הרוטב לעוף הזה... כששאלו התשובה היתה "רוטב" . הם אכלו, ואפילו היה להם טעים.

עוף ותפ"א ברוטב פלפלים אדומים

2 פלפלים אדומים ( מהסוג הצר והארוך, אין לי מושג אבל נדמה לי שהם טיפה יותר חריפים )
פלפל אדום רגיל
10 חלקי עוף ( מה שאוהבים )
10-12 תפ"א קלופים וחתוכים

לחתוך פלפלים ולנקות מגרעינים
לשים בסיר עם מים שמכסים אותם, ולבשל כ 10 דקות.
לסנן
להעביר לבלנדר ולטחון. להוסיף כף או 2 שמן זית, מלח, פלפל
לשפוך על העוף  והתפ"א ושמור כמה שעות במקרר.
להעביר לתנור חם ( 200 ) מכוסה בנייר אלומינים
לאפות כשעה מכוסה ועוד 10-15 דקות ללא כיסוי


תגובה 1:

  1. "אל תגלו בבקשה לילדים שלי ממה הרוטב לעוף הזה."...אני סנילית או ששכחתי בני כמה הילדים שלך... למיטב זכרוני, שלושתם כבר יודעים קרוא וכתוב, וגם ל"שוטט" ברשת...

    השבמחק