יום ראשון, 27 במרץ 2011

שניצל חדש

משעמם לי להכין כל הזמן את אותם דברים, אני תמיד מחפשת מתכונים חדשים לגוון.
הבעיה שאילו בצד השני ( האוכלים ) לא תמיד אוהבים את הגיוון. לא כולם לפחות....
אני שואלת את עצמי האם היה צריך להתחיל לגוון הרבה יותר כשהיו קטנים ?
אבל מצד שני אני חושבת שכאן בבית זו דוגמא די טובה לזה שחשיפה למגוון רב לא תמיד עוזרת, לא תמיד תגרום לילד לשנות הרגלי אכילה או יותר נכון לאהוב יותר דברים....
מתוך 3, יש אחת שאוכלת הכל !
שניה שלא נוגעת בפירות וירקות , בשום צורה כמעט.
ועוד אחד שאוכל לא רע, איפה שהוא באמצע בין השתיים....
( שלא לדבר על ההורים, עם אחת צמחונית עם צליאק ואחד שלא נוגע במוצרי חלב... )

ככה שאין לי תשובה או מתכון למה נכון, ומה יגרום במיוחד לילדים, לאכול יותר מגוון....

אני מנסה לגוון, אחרת באמת אמות משעמום.

בתור אחת שלא אוכלת בשר המתכון הבא דוקא עשה לי רושם לא רע. ראיתי אותו בתוכנית טלויזיה של קלייר רובניסון.
החיילת נשארה שבת ככה שמתוך 3, רק המבוגר אהב, הילדים פחות....

שניצל עם פנקו ואגוזים

חזות עוף ( שניצל )
רוויון
פירורי פנקו
אגוזי פקאן טחונים
מלח, פלפל

משרים את החזות עוף ברוויון לכמה שעות ( אצלי הושרה לשעתיים )
טובלים בפירורי פנקו\אגוזי\מלח פלפל ומטגנים.





אחת הטענות היתה שהשניצל עבה מדי, ובאמת בניגוד לפעמים אחרות, משום מה באטליז לא חתכו את השניצל דק דק כמו שלרוב עושים שם, מה שאומר שאני צריכה להתחיל לשים לב גם לזה....אולי זה היה עוזר. ( אצלינו אוהבים אותו דק ופריך )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה