יום חמישי, 31 במרץ 2011

עוגה מקושטת עם הרבה סגול

למה דוקא אני ?
משעשע אותי שלאחרונה משום מה, המעט עוגות שיוצא לי להכין צריכות להיות סגולות!
מי שמכיר אותי יודע שסגול ואני לא הולכים יחד.
קראתי לא פעם שסגול זה אחד מהצבעים שאו שאוהבים או שממש לא !
אני נמנית עם אילו שלא רק שלא אוהבים סגול, לא מרשים שלבני המשפחה יהיה משהו סגול.... עד כדי כך שכבר השפעתי עם השריטה הזו שלי על כמה חברות (ואחת שאני תופסת את  הילדה שלה לפעמים עם סגול " זה לא אני קניתי לה ! "  חחחח )
בכל מקרה, ניגשתי לעוגה בגבורה רבה והכנתי עוגה עם הרבה סגול!!
משום מה בצילום , שצולם באמצע היום עם מלא אור, הסגול יותר דומה ל claret .. שזה רק בונוס בעיני :)

עוגה לשתי בנות מצוה. קומה 1 שוקולד, קומה 2 תפוזים. גובה כל עוגה אחרי הציפוי היה כמעט 12 ס"מ.
העוגה היתה כבדה !!!!






ואי אפשר בלי שוויץ קטן לסיום....

נעה ועוד 4 חברים מהכיתה, השתתפו בתחרות "הכספות" של מכון וייצמן

הנה  קצת על התחרות מהאתר של המכון :
"הטורניר בפיסיקה על-שם שלהבת פריאר הוא תחרות שנתית בין צוותים של בתי-ספר תיכוניים. הטורניר מנציח את זכרו של שלהבת פריאר, שכיהן כיו"ר של הוועדה לקידום החינוך המדעי לנוער בשנים 1988עד 1994.
לקראת הטורניר ובמהלכו מתנסים המשתתפים בבניית מערכות שהם ממציאים בהתבסס על עקרונות פיסיקליים."

 
התחרות נערכה אתמול, והיום היו סיכומים, תערוכה וטקס.
בתחרות השנה השתתפו 47 קבוצות מהארץ ומחו"ל.

הקבוצה שנעה היתה בה זכו במקום רביעי!! הרבה גאווה !!
הזוכים מזכים את בתי הספר בפרס כלשהו , והתלמידים עצמם מקבלים ציון 100 בחלק של המעבדה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה