יום שישי, 8 באפריל 2011

עוגה עם מקופלת

כן, גם פה אני אכתוב על הקטע של העתקת עוגות... שוב !!
כל פעם שאני רואה עוגה שהכנתי מועתקת, זה מעצבן אותי מאד.
אז אתמול נתקלתי בעוגה שמשהיא העתיקה אחד לאחד ! לא שינתה כלום.
איכהשוא נכנסה איתי לויכוח בפייסבוק אחרי שכתבתי שזה מועתק.
אני פשוט לא מבינה את זה. מילא להעתיק... אבל לפרסם ? ותפסו אותך כבר.. אז לא להתנצל ? ועוד להעביר עלי את האשמה ( הלבנת פנים ) משהו השתבש בדרך !!
אין לאנשים שום כבוד ליצירה !
אם משהו עוסק ביצירה, אז הרעיון המרכזי הוא ליצור, לא להעתיק.... אפשר לקחת רעיון של משהו, לשנות, לגוון, אבל זה גם מצריך כנראה מחשבה שלא קיימת אצל כולם. ( ולמה לבחור בעיסוק שמצריך מחשבה ויצרתיות ? זה כבר אני לא יכולה לענות... )
לא יאומן!!

המתכון של העוגה הזו הסתובב לפני כמה שנים בפורומים של האוכל. נעה מאד אוהבת את העוגה.
העוגה קלה מאד להכנה, וזו מצטרפת במסגרת העוגות הפשוטות שאני מכינה למשפחה שלא יהיו תלונות...

עוגת שוקולד עם מקופלת

לחמם תנור ל 180

תבנית 25 מרובעת או תבנית 26 עגולה

200 גר חמאה
כוס סוכר
2 וחצי כוסות קמח תופח ( או 2 רגיל + 2 וחצי כפיות אבקת אפיה )
3 ביצים
שמנת חמוצה
רבע כוס שוקו או חלב ( אם רוצים מראה יותר לבן- אז ללכת על השוקו )
120-150 גר שוקולדה מקופלת ( אחד גדול זה 25 גר ) קצוץ גס

להקציף חמאה עם סוכר
להוסיף ביצים אחת אחת
להוסיף שמנת, קמח, וחלב.

להעביר לתבנית
לפזר ולתקוע קצת את חתיכות המקופלת פנימה.
לאפות עד שקיסם נקי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה