יום רביעי, 13 באפריל 2011

שקט בבית...

זה לא חדש שחלק מהילדים לא בבית לכמה ימים.
אבל הניתוק המוחלט הזה מנעה, שלא שומעים ממנה שום כלום, זה מוזר.
אני גם לא מתקשרת לאיה, כמעט תמיד מחכה שהיא תתקשר- כשנוח לה, ולא תמיד זה מתאפשר.
אז שקט פה עם ילד אחד.
סיימנו עבודת שורשרים ( השלישית שלי, תודה! ) וכן- אני את שיעורי הבית לחופש פסח סיימתי !!

נסיונות ליצור כמה דברים מה"מצות" ללא גלוטן, היו כשלון ... ועל זה אומרים
 don't try this at home ....
לאכול כמו שהם וזהו :)

נסיון נוסף ( בפעם ה-אחרונה ! ) להכין עוגיות 'טביעת אצבע' ללא גלוטן, גם לא הצליחו. ( אלא אם כן משהו צריך אבנים משובצות בריבה... )

מה כן הצליח לי
למדתי להכין ריבוע קרושה ( באנגלית granny square  )
ע"י צפיה שוב ושוב ( ושוב ושוב ושוב ) בסרטון מיו-טיוב....
בסוף הצליח. לא מושלם עוד, יש כמה דברים שעושה לי רושם שאני מאלתרת, אבל לבנתיים לסתם נסיונות בלי שום תוכנית באופק- יצאו נחמד




ואפילו בתוך הבית כבר אביב... שני צמחים שאני משקה כל השנה, החליטו סוף סוף להתחיל לפרוח!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה