יום שבת, 23 באפריל 2011

ממרח עגבניות

היה לי ברור שאני לא צריכה לקנות את החבילה הבודדה, האחרונה, של עגבניות השרי, על המדף בסופרמרקט.
אני לא מתה על הירקות והפירות בסופר, וקונה אותם שם די בלית ברירה.
אני משתדלת לעשות קניות 'על הדרך'. ז"א לשלב כשאני כבר יוצאת לסידורים או הסעות, ולא לנסוע במיוחד. יותר חסכוני בדלק וזמן, ואני יכולה לפזר את הקניות ולשלוט יותר באיכות הדברים שאני קונה.

בקיצור, אתמול בבוקר, לא היו לי תוכניות נסיעה לשום מקום, כך שנתקעתי עם המבחר ( הדליל ביותר ) של הסופרמרקט ( ה"מופלא" ) המקומי.

איך שפתחתי את הקופסא לרחוץ את העגבניות היה לי ברור שהן ראו ימים טובים יותר. מצב קווץ' די מתקדם.

במקום לזרוק, החלטתי בהברקה רגעית להכין מהן ממרח.

ממרח עגבניות מיובשות

לחמם תנור ל180-200

לחצות כל עגבניה ל 2, להניח עם החלק החתוך כלפי מעלה בתבנית.
לרסס בשמן ולפזר קצת מלח.
להכניס לתנור , עד שהן מצטמקות ודי יבשות. ( חצי שעה, קצת יותר... )
להעביר למעבד מזון או בלנדר, או כלי שאפשר לטחון בו עם הבלנדר מוט
להוסיף טיפה שמן זית, מלח, פלפל.
voila  !

מסלסלת עגבניות יצאה קופסא של ממרח בגודל של גביע קוטג'.




הכריך שלי : לחם של udi's , ממרח עגבניות, פסטו, וגבינת פטה עיזים
יאמ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה