יום שלישי, 21 ביוני 2011

פטל אדום

אני בחורה מ-א-ד מסודרת! ( אני רואה את כל מי שמכיר אותי מגחך עכשיו.) נו טוב.... מסודרת בצורה קצת חולנית.... כזו שהיתה באה לחברות ומסדרת להן את החדר ( האמהות כנראה מאד אהבו אותי )
בכל מקרה אני תמיד הולכת לקניות עם רשימה ( גם בגלל הסניליות)

אם אני זולגת מהרשימה, זה ( באופן מאד מפתיע )  יהיה בדרך כלל במחלקת הפירות\ירקות... נו טוב, גם גבינות שוות שלא היו בתיכנון קופצות לי לסל.
יאמר לזכותי שלא עוגיות, לא שוקולדים ( ולא ! הם לא ברשימה... רק אם נגמר לילדים חחח )

אז אם פתאום יש קישואים יפים, שעועית ירוקה טרייה טובה או ירק שלא נצפה מזמן, או איזה פרי יער שווה ( ויקר ) מאד קשה לי לעמוד בפיתוי, והם נכנסים לסל , לא תמיד עם תיכנון.

וככה קרה עם הפטל היום...
ואז מתחילים החיפושים, מה להכין?

החלטתי על שלגונים

שלגון פטל ויוגורט

קופסא קטנה של פטל טרי
2 מיכלים יוגורט יווני
מיץ לימון ( בין כף לשתיים, תלוי כמה חמוץ אוהבים )
להמתקה: דבש או ריבה  ( 2-3 כפיות, שוב, תלוי בטעם )

לערבב הכל יחד, תוך כדי למעוך קצת את הפטל. מי שלא אוהב חתיכות יכול למעוף הכל יחד בבלנדר או במוט.
לטעום ולארות אם חסר המתקה או לימון.

לשים בכוסות קטנות, לתקוע מקל כלשהוא ( שמתי כפיות עץ חד פעמיות )
להקפיא.
לשחרר ע"י ששמים בכלי עם מים חמים ל10 שניות.







מאפינס?
טרייפל?
קראמבל?

כ"כ הרבה אפשרויות....וקופסא קטנה עם הרבה ציפיות ממנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה