יום שלישי, 19 ביולי 2011

פסטה עם חצילים ועגבניות

שמים לב למוטיב העגבניות החוזר על עצמו ? ועוד צלויות.....
אני מ-א-ד אוהבת עגניות.
לפני הרבה שנים הלכתי לאיזה רופא בנתניה, אני כבר לא זוכרת למה הלכתי אליו ( כנראה בגלל הקטע עם הפסוריאזיס ) איזה חברה של אמא המליצה....
אני זוכרת שני דברים שהיו בעיני מאד משונים ( בגלל זה אני זוכרת אותם.. ועל זה נעה אומרת שאני מבזבזת יותר מדי מקום במוח לזכרון על שטויות...)
הוא אמר לי לאכול כל מיני סוגים של אגוזים שמעולם לא שמעתי עליהם, ואמר לי ללעוס הרבה הרבה זמן ( נו כן, הגיוני, אם כי לא אוהבת את הקטע הזה... קצת כמו גמל ) מה שהיה משונה היה שהוא אמר שגם מול המראה כשהוא מצחצח שיניים הוא עושה תנועות לעיסה... לא יודעת למה אני זוכרת את זה.
בקיצור, הברנש היה מוזר.
אה.. הוא גם אמר לי לא לאכול יותר עגבניות!!
איך אפשר לא לאכול עגבניות?? או דברים עם עגבניות?

זה מזכיר לי בהקשר אחר, רופא שפעם אמר לי שיותר אסור לי להכנס עם הראש למים ( בעיית דלקות אוזניים חוזרות ) ל-ע-ו-ל-ם !! ( וזה בתקופה שהייתי שחיינית ! ) איך שיצאנו הודעתי לאמא שלי שהוא מטורף! אני חושבת שהייתי בת 9. מילא לשחות, אבל מה עם לחפוף את הראש ?

בקיצור, עגבניות זה דבר נפלא בעיני!

ספגטי ( נ"ג ) עם חצילים ועגבניות צלויות

חופן עגבניות שרי חצויות, קצת מלח עליהן- לתנור או טוסטר בחום 180-200 עד שמתחילות להצטמק.
שליש\חצי חציל חתוך לקוביות לא גדולות.
לחמם קצת שמן זית ( 2 כפות ) להוסיף את הקוביות חצילים וקצת מלח, לטגן עד שטיפה מאבדות צורה ומתרככות.

לבשל פסטה
להוסיף לסיר של החצילים את העגבניות והפסטה ולערבב דקה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה