יום שישי, 5 באוגוסט 2011

ביסקוטי שוקולד חמוציות (נ"ג )

לפעמים ( הרבה ) אני חושבת שאני מאד משונה...
למשל....
אני לא מכירה הרבה אנשים שבוחרים את התור לקופה בסופרמרקט ע"פ הקופאית ולא ע"פ התור המשתרך...
יאמר לזכותי שלפעמים בחירת הקופאית ( הכל כמובן בגלל שיש איזה שהיא הכרה עם אותן קופאיות ) היא לפי המהירות בה היא עובדת, או יותר מדויק להגיד- הכי פחות איטית...
אבל לרוב הבחירה שלי ( לפחותו בסופרמרקט המקומי שבו אני מכירה את רוב הקופאיות ) היא ע"ע הנחמדות שלה.
אני לא מסוגלת לעבור בקופה של משהיא מגעילה, ולא חסר כאלו.
אחת שאחרי שהיא מעבירה את המוצרים מעיפה אותם בלי שום מצפון ( ואם הופכים למשל את המילקי- הלך עליו! )
אחת עם פרצוף חמוץ בצורה קיצונית שעוד רגע מורידה למשהו את הראש עם המבט שלה....
אחת שעומדת ומחלקת הוראות מה ואיך לעשות ( בצורה לא הכי נעימה..)

כשאני רואה את אחת מאילו, אני מחפשת את אחת מהיותר נעימות.
אחת שמברכת תמיד בשלום, אחת שתמיד שואלת לשלומי, ואחת שתמיד מחייכת.

 יש גם חנויות שאני לא אכנס אליהן שוב- ולו בגלל איזה מוכר\ת שהיו לא נעימים. לא שעשו משהו קיצוני, אבל אם יש חנות על יד שבה אני יכולה למצוא את אותו דבר, אלך לזו בה המוכרים נעימים.

כשכל הקופות בסופרמרקט תפוסות ע"י אותן לא נעימות- אני בבעיה :)
( אז אני הולכת להכי זריזה מבין הלא נעימות... שהחוויה תגמר כמה שיותר מהר )

ביסקוטי שוקולד וחמוציות מתוך הספר של אלנה the gluten free almond cookbook

לחמם תנור ל 170

רבע כוס שמן זרעי ענבים ( או אחר ע"פ העדפה )
חצי כוס סירופ אגבה ( או דבש )
2 ביצים
כפית וניל
3 כוסות קמח שקדים
רבע כפית מלח
כפית סודה לשתיה
חצי כוס שוקולד מריר קצוץ גס
חצי כוס חמוציות יבשות
חצי כוס פקאנים קצוצים גס

לערבב הכל יחד מלבד שוקולד\חמוציות ופקאנים

להוסיף השאר.

ליצור נקניק ארוך או 2 על תבנית עם נייר אפיה
לאפות עד שמתחיל להזהיב ומתקשה, לקרר לגמרי

לפרוס פרוסות עם סכין משוננת, להניח על הצד על תבנית אפיה ולאפות עוד בחום קצת יותר  נמוך, עד שמתייבשים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה