יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

עוגת פודינג שוקולד

כבר הרבה זמן שאני מתכננת על הקינוח הזה.
פעם הייתי עושה סופלה שוקולד חם, עם קרום קשה ומתפצפץ ובפנים רך ודי נוזלי כזה... אבל אני לא מוצאת את המתכון בשום מקום.
היה נראה לי שהמתכון הזה עשוי להיות דומה.
אז זה לא יצא בדיוק כמו שרציתי, מה שלא הפריע להכל להתחסל בכמה דקות...
בפעם הבאה אני פשוט אעשה את אותו מתכון- בכלי יותר גדול, מה שיתן שטח פנים גדול יותר לקרום המתפצפץ :)
בכל מקרה היתה הצלחה, יחד עם גלידת וניל זה היה מעולה.

המתכון מבלוג - the kitchen sink

עוגת פודינג שוקולד

לחמם תנור ל 180

לפי המתכון צריך כלי של שני ליטר , הכנתי בכלי קוטר 21 ס"מ.

6 ביצים מופרדות
חצי כוס סוכר
חצי כפית מלח
170 גר שוקולד

להמס שוקולד
להקציף חלמונים עם סוכר
להוסיף שוקולד
להקציף חלבונים עם מלח
לקפל בזהירת חלבונים לתערובת שוקולד.
להעביר לכלי חסין אש משומן בחמאה ועליה לפזר סוכר

לאפות בערך 25-30 דקות
להגיש חם

הערה לוגיסטית...
מכיוון שרציתי שזה יהיה הקינוח של ארוחת הערב, הכנתי את הכל ממש לפני שישבנו לאכול, והכנסתי לתנור אחרי כמה דקות כשהתחלנו את המנה העקרית. עד שסיימנו- היה מוכן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה