יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

יום הולדת

הירהורים לכבוד יום הולדת 50 ( היום )

נשמע המון ה 50 הזה...
לפני כמה ימים, תוך כדי נסיעה, חשבתי על זה שבעצם עברתי כבר יותר מחצי.. ( הרבה יותר מחצי ) קצת מפחיד.
מה שטוב, אני לא מסוג האנשים שמתחילים לעשות חשבון נפש: מה הספקתי, מה עשיתי עם החיים שלי... ומה אני צריכה להספיק..( ואז פתאום עושים איזה שינוי דראסטי ומבהיל...)
 ואם הייתי מאילו שעושים חשבון נפש, אולי הייתי מחליטה להפסיק לאכול כל כך הרבה שוקולד.... מכל מיני סיבות :)

.
הנה כמה דברים שלא סיפרתי (כאן) עד עכשיו:
-גדלתי בארץ וגם בחו"ל
-ניגנתי בקלרינט הרבה שנים
-אני לא מסוגלת ללבוש חולצה עם צווארון ( גם מעיל, אפילו פליס עם כזה צוארון קטן די מפריעים לי... )
-אני מאד מסודרת, מאורגנת, וקצת חולת נקיון...( אני בטוחה שיש יותר גרועים ממני ! )

ותמונה שלי מגיל רחוק...
אומרים שאנשים זוכרים מגיל 3 בערך.
הזכרונות הראשונים שלי באמת מהגיל הזה, גרנו בונצאולה ( שליחות של ההורים ) והתמונה היא חלק מתמונה משפחתית. משום מה אני זוכרת שלא שיתפתי פעולה באותו יום ( אין לי מושג למה ) והפרצוף כמובן מעיד....






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה