יום שני, 20 בפברואר 2012

עוגת דלעת נטולת גלוטן

אני חושבת שכבר יותר מחודש לא הכנתי לעצמי שום מאפה ללא גלוטן !
וזה גם אומר שלא אכלתי שום עוגה בערך חודש ( נו טוב, אןלי אני מגזימה, בטח טעמתי משהו מהמקפיא...)
אבל באמת עבר הרבה זמן....
עם כל הבלאגן, וזה שאני מנסה לאכול מאכלים מסויימים בלבד... עוגות לא היו ברשימה.

אבל נשארתי עם קצת דלעת, ונתקלתי במתכון שעשה רושם נחמד לעוגת דלעת.
ומאז שגיליתי שפשוט אופים את הדלעת עד שרכה בתנור ויש מחית... מה קל!
המתכון מבלוג בשם the cozy kitchen עם טיפה שינויים שלי

עוגה בדיוק כמו שאני אוהבת :)

עוגת דלעת ללא גלוטן

לחמם תנור ל 180
שלושת רבעי כוס קמח ( אני שמתי נטול גלוטן: שליש ( רבע כוס ) סורגום, שליש ( רבע כוס )קמח אורז         ושליש  ( רבע כוס ) קמח תפ"א )
חצי כפית אבקת אפיה
רבע כפית סודה לשתיה
קורט מלח
חצי כוס מחית דלעת
חצי משליש כוס שמן (שישית ? ) שמתי שמן זרעי ענבים
ביצה
רבע כפית תבלין all spice
טיפת ציפורן טחון
שלושת רבע כוס סוכר
חופן אגוזי מלך קצוצים
חופן חמוציות

לערבב הכל יחד עם מזלג
תבנית אינגליש קטנה
עד שקיסם יבש











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה