יום ראשון, 11 במרץ 2012

ו.... עוד עוגיות שוקולד צ'יפס ( הפעם כדוריות )

לפעמים בני הבית כאן ממש מוזרים...
יכולות להיות ערמות של קופסאות עם עוגיות ועוגות, ואף אחד לא נוגע...
ופתאום, יש מחסור ותלונות... "אני אפילו לא הספקתי לטעום..."

אז זה לא שסנטה קלאוס עובר כאן בללילות ואוכל עוגיות..
הן איכשוא 'נשאבות' לכל מיני מטרות....( היי- לי יש את האליבי הכי גדול בבית  הזה חחח !!! זה לא אני!! )
בכל מקרה, אחרי שהכנתי עוגיות שוקולד צ'יפס לבית והן  נעלמו ( חקירה מקיפה מצאה את האשמים... כולל אותי, שהעברתי חלק להקפאה ) ואז נאפו עוד עוגיות שוקולד צ'יפס מסוג אחר- לכבוד משלוחי מנות לפורים.... ילד אחד התלונן שהוא אפילו לא טעם.
אז אמא אחת הכינה מהר עוגיות חדשות, והפעם אני אעמוד על יד הילד לודא שהוא טועם, לפני שגם אילו נעלמות לכל מיני מקומות!

אין לי מושג למה הן יצאו עגולות כאלו.... מצאתי מתכון שטרם ניסיתי, עשיתי בו טיפונת שינוים- וזה מה שקרה :)


עוגיות שוקולד צ'יפס 'כדוריות'

לחמם תנור ל 180

114 גר חמאה רכה
רבע כוס סוכר לבן
שלושת רבעי כוס סוכר חום
ביצה
כוס וחצי קמח
קורט מלח
חצי כפית אבקת אפיה
חצי כפית סודה לשתיה
חצי כפית וניל
250 גר שוקולד צ'יפס

להקציף יחד חמאה וסוכרים
להוסיף ביצה ווניל
להוסיף קמח, מלח, אבקת אפיה וסודה.
להוסיף שוקולד.

ליצור תלוליות עם כף גלידה או כף , על בתנית עם נייר אפיה
לאפות 12-15 דקות עד שמזהיבים

50 עוגיות קטנות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה