יום רביעי, 14 במרץ 2012

וואפל נטול גלוטן עם בננה


במסגרת ה-מחלה הראשית שלי ( קצת כפיתיות...) אני יצור של הרגלים.
ארוחת הבוקר שלי כבר שנים היא צלחת 'דגנים' ( ללא גלוטן כמובן ) עם חלב.. לפעמים עם פרי ( בננה, אוכמניות )
כשקורה שה'דגנים' לא גלוטן שאני אוהבת משום מה לא מגיעים לחנויות, אני נתקפת פאניקה קלה... מה אני אוכל לארוחת בוקר ??

במסגרת המחלה החדשה שלי ( קוליטיס) הרופאה הציעה להתנזר מחלב ומוצריו ... ניסיתי לשבוע, לא ממש שמתי לב לשינוי, אבל מצד שני אני עוד לא 100% בסדר...
אז במאמצים גדולים והקרבה עוד יותר גדולה, החלטתי שאין ברירה וצריך לנסות לוותר לפחות על החלב הניגר של הבוקר...
לא בטוחה שאני אחזיק מעמד... אבל.... עם ארוחת בוקר כמו של היום... אולי :)


המתכון מבלוג בשם roost ( מינוס התבלינים שלטעמי מיותרים )

וואפל נטול גלוטן עם בננה

3 כוסות קמח שקדים
חצי כפית מלח
חצי כפית סודה לשתיה
4 ביצים
כף וחצי דבש
חצי כוס יוגורט
בננה בשלה מעוכה

לערבב הכל יחד, לצקת בערך חצי כוס למכשיר להכנת וואפל, ( משומן קלות)
לבדוק אחרי דקה, כמובן שזה משתנה ממכשיר למכשיר...

 מתקבלים 4 וואפלס גדולים ועבים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה