יום ראשון, 24 ביוני 2012

חביתה ספרדית

אם הייתי צריכה לבחור לאיזה ארץ אני רוצה לעבור בגלל האוכל, נראה לי שזה היה ספרד.
ברור שאטליה היא במקום הראשון ( למרות הצליאק מסתבר שיש שם מודעות ולא חסר מה לאכול, ותמיד יש ריזוטו.... ) אבל ספרד היא בהחלט יעד קולינארי שווה מבחינתי !
יש פאייה צמחונית !
ויש חביתה ספרדית!
ויש שפע מוצרים נטולי גלוטן!
מה עוד צריך ??

אז מה מכינים לצהריים שרעבים ואין אוכל בבית, ורוצים משהו מהיר ומשביע?

יש שפע מתכונים ברשת, בכולם היו המון ביצים, המון תפ"א.
עשיתי ואריאציה מהמצרכים שהיו לי בבית.
יצא בלאגן, כי לא הצלחתי להפוך בחתיכה אחת. אמורים להפוך את המחבת לצלחת ואז להחליק חזרה, רק שהמחבת ברזל שלי שוקלת יותר מדי, ואני לא יכולה להרים אותה ביד שמאל ולהפוך...או בימין..
אז בלית ברירה, יצא מבולגן, אבל זה לא הפריע לטעם.

חביתה ספרדית

3 תפוחי אדמה
שמן זית
בצל קטן
3 ביצים
מלח

לקלף תפוחי אדמה ולחתוך דק דק (אם יש מנדולינה אז איתה, אני המשכתי "לקלף" עם הקולף ירקות לחתיכות דקיקות )
לקצוץ בצל
לטרוף ביצים, להוסיף מלח

לחמם שמן ( שיכסה את פני המחבת טוב )
להוסיף בצל, רק עד שקצת מתרכך, לא ממש מזהיב, להוסיף תפ"א. לתבל
להפוך מדי פעם
לטגן עד שמתחילים להזהיב, ( 10-15 דקות )
להוציא למסננת. לשפוך שארית שמן אם יש ולהשאיר רק כמות שתשמן מחבת.
לערבב את התפ"א והביצים, לשפוך למחבת.
כשמתחיל להזהיב בתחתית, להפוך ( כאמור, להפוך לצלחת ואז להחליק חזרה למחבת ) עד שמזהיב ויציב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה