יום ראשון, 17 ביוני 2012

שמרים נ"ג מ cup4cup


עוד נסיון עם הקמח של cup4cup
הרבה שנים כבר לא אכלתי עוגות שמרים, ולמרות שאני מכינה לכולם לעיתים קרובות, לא הרגשתי צורך לנסות להכין לעצמי, כי לא חשבתי שיצליח עם התערובת קמח נטול גלוטן שאני מכינה לבד.
כשעברתי באינטרנט על מה אנשים מכינים עם ה קמח של cup4cup  ראיתי שיש סיכוי טוב להכין שמרים,
הכנתי עם המתכון הרגיל לבצק שמרים שאני מכינה
כמובן כמות קטנה ( ההתקמצנות על הקמח ... )
יצא נהדר.
בטעם- בדיוק !!
במרקם יותר כמו שמרים של משהו חסר נסיון שמוסיף הרבה קמח, אז הן פחות גמישות ורכות, אבל עדין שמרים!!
בחימום של כמה שניות במיקרו ( כי הן מיד עם הקירור עברו להקפאה ) יוצא כמו טרי.




2 תגובות:

  1. בארץ יש את "קמח תמי" יכול להיות שהוא מתאים לך לשימוש כמו הקמח הזה מארה"ב?
    אני מציציה מדי פעם בבלוג שלך ונהנית מהמתכונים ומהתמונות
    תודה ובהצלחה

    השבמחק
  2. תודה אפרת
    לא יכולה להשתמש בקמח תמי כי יש בו קמח סויה, ובין השאר, אני רגישה גם לסויה. הוא גם קמח עם קמחים "סיביים" מה שקצת פחות מתאים לי אישית בשלב זה ( בגלל הקוליטיס )
    אבל אני מניחה שבעקרון השימוש בו כמו בקמח מארה"ב, אחד לאחד, ואנשים מרוצים ממנו כאן.

    השבמחק