יום שלישי, 31 ביולי 2012

פנקייקס למחנה ( או, מה לא עושים בשביל הילדים...)

איל יצא למחנה קיץ ראשון שלו... קצת מצחיק בהתחשב בעובדה שהוא סיים כיתה ח'... אבל שנים קודמות היה תמיד עסוק בקיץ עם השחיה.
שנה שעברה הייתי בטוחה שאני מגיעה פעם אחרונה לעבוד במטבח במחנה, פעם אחרונה מגיעה ליום ביקור הורים...
אז לא נגמר, וחזרתי בשמחה!

השנה הסתדר לי להגיע לעבוד במטבח ביום ביקור הורים, ככה שזה חסך לי נסיעה אחת למחנה.
ובנוסף נהנתי מצפיה במה שנקרא "דקת מורל" שהחבר'ה עושים בטקס בסיומו של היום- חוויה !

הנה סרטון ( איל מקפץ וצורח איפה שם במרכז בין הילדים, הצרודים.... )

קצת לפנק את הילד, הכנתי לו בין השאר פנקייקס לארוחת הבוקר. ( את המייפל מזגתי למבחנה קטנה מפלסטיק ! )

בשישי אחה"צ נעה התקשרה מהבסיס, סיכמנו שאני מגיעה לבקר אותה לשבת,  (וגם לה הכנתי קופסה עם קצת פנקייקס. ) אלא שהיא מספרת בשיחת הטלפון שכל החבר'ה שלה ששם בשבת באים לפגוש אותי כשאני באה לביקור. בנוסף, הצטרפו אלי שלוש חברות חמודות שלה לביקור ( כל הכבוד שהשכימו קום ! )
אז מלבד העוגיות והעוגה, לא היתה ברירה והכנתי מיד עוד ערימת פנקייקס- שלא יהיה חסר לאף אחד.

היתה הצלחה !!

המתכון של ina garten  עם טיפה שינויים

פנקייקס

כוס וחצי קמח
3 כפות סוכר
כפית וחצי אבקת אפיה
כפית מלח
חצי כוס שמנת חמוצה
שלושת רבעי כוס חלב
2 ביצים גדולות
כפית וניל
קליפת לימון מגוררת

קצת חמאה לשימון מחבת

לערבב את כל החומרים יחד

לחמם טיפה חמאה במחבת, לצקת  עיגולים מהבלילה, להפוך כשמתחילות להיווצר בועות. ( בערך דקה וחצי כל צד  ) בין לבין לשמן טיפונת את המחבת לפי הצורך.

כמות- 20 בגודל בינוני ( הכנתי כמות כפולה !! )



תגובה 1: