יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

עוגיות פאדג' שוקולד בלי מיקסר

לעיתים קרובות אני נשאלת את השאלה איך יש לי סבלנות להכין עוגיות
אין לי מושג למה יש לאנשים פחד מהכנת עוגיות...
זה לא לוקח המון זמן ( אולי עוגיות קרוצות לוקחות קצת יותר זמן.. רידוד, קריצה, שוב רידוד...)
אבל עוגיות מסוג זה שפשוט מורידים לתבנית או עוגיות שמגלגלים לנקניק ומקפיאים ואז חותכים- זה בדיוק כמו זמן הכנת עוגה בחושה, ו- הרבה פחות זמן אפיה.
בסה"כ, זה באמת לא יותר זמן.
ויש משהו הרבה יותר חמוד בעוגיות, לדעתי.

יש לי ברשימת ה wish list  שלי באמזון, שני ספרי אפיה של עוגיות. כל מה שאני צריכה זה ללחוץ ולהזמין. לא ברור לי למה אני מתעכבת ( ובאמת תיכף אגש לשם ופשוט אעשה את ההזמנה..)
כי בא לי להתחדש.
אחד מהספרים של alice medrich
וככה להכנס לאוירה של כמעט ספר חדש, מצאתי מתכון שלה ברשת...

מתכון של alice medrich

עוגיות פאדג' שוקולד

לחמם תנור ל 180

כוס קמח
רבע כפית סודה לשתיה
שמינית כפית מלח
70 גר חמאה רכה
חצי כוס + 2 כפות קקאו
שני שליש כוס סוכר לבן
שליש כוס סוכר חום בהיר
שליש כוס יוגורט
כפית וניל

להמס חמאה, להוסיף קקאו
להוסיף סוכר, ולערבב טוב ( התערובת קצת קשה זה בסדר )
להוסיף יוגורט, וניל וכל השאר

בשלב זה התערובת די קשה, אפשר להוריד לתבנית עם כף גלידה, או ליצור כדורים קטנים.

לאפות באזור ה 15 דקות עד שהן קצת משתטחות, וקצת מתחילות להיסדק למעלה אבל עדיין טיפה רכות למגע ( הן מתקשות אחרי קירור )

מהכמות הנ"ל 30 עוגיות בגודל נאה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה