יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

עוגיות שוקולד צ׳יפס עם דלעת ( נטולות גלוטן)

אחד הדברים הכי הכי מרגיזים בתור חולת צליאק כאן בארץ , זה חוסר העקביות באספקת סחורה שוטפת.
אני מוצאת איזה מוצר שאני אוהבת, קונה, ואחרי כמה חודשים, פתאום נעלם. לפעמים לוקח למוצר כמה שבועות לחזור למדף, לפעמים הוא לא חוזר.
בפעם הראשונה שנעלמו לי הפריכיות שאני אוהבת מהמדפים, נכנסתי לקצת פאניקה. נסעתי ל 3-4 מקומות שידעתי שאמור להיות, במקום אחד היו עוד 2 חבילות, אבל זהו... למשך חודש היה חסר. נשמתי לרווחה כשחזרו.
אח"כ הגיע שלב האגירה... קניתי כל כך הרבה מכמה דברים שאהבתי שבוודאי חשבו שאני משוגעת בקופה.
פעם שניה שנעלם מוצר שאהבתי ( סוג מסוים של דגני בוקר ) חיכיתי שיחזור.... אך לא חזר. מזל שאחרי תקופה קצרה הגיע סוג אחר, פחות טוב, אבל לא רע.

כבר חודש וחצי שאין פריכיות, אין דפי לזניה, ובשבועיים האחרונים גם אין דגני בוקר.
מרגיז ! יותר ממרגיז! מתסכל! מאד!!!
ולא מענין אותי מה הסיבה: עיכובים בשיחרור בנמל, משרד הבריאות או כל הסיפורים האחרים שמספרים לי בחנויות. זה ממש לא מענין אותי.
אני לא מבינה למה אי אפשר ליצור אספקה סדירה של המוצרים האילו. מה כל כך מסובך.
אז חודשיים אני כבר מחפשת מה לאכול לארוחת ערב שיהיה גם קצת משביע, 
והיום זו תהיה הפעם האחרונה שיהיו לי דגנים לארוחת בוקר...
ולזניה לא הכנתי כבר הרבה זמן.
אוף!!!

לא תהיה ברירה... לאכול עוגות ועוגיות ( עד שיגמר גם הקמח ) ולצעוד עוד שעה כל בוקר :(

יש לי חולשה לדלעות ( דלועים? ), הצורות... הגדלים, הצבעים...

בעונה הזו, כל בלוג אמריקאי מתהדר בכמה מתכונים שקשורים לדלעת. 
תמונות הדלועים, השלכת, והתוצרים, עושים לי גם חשק...

אז לסתו אמיתי עוד מחכים פה, במיוחד לטמפרטורות שפויות...
דלועים, יש
מתכונים, לא חסר...

זה הנסיון האחרון עם שאריות דלעת שהיתה לי.
קודם כל היה צריך להכין מחית ( הסבר כאן )

העוגיות יוצאות 'עוגתיות' במרקם, קצת כמו קאפקייק קטן אפוי. קצת מזכיר עוגת גזר...

עוגיות שוקולד צ'יפס עם דלעת ( נ"ג )

לחמם תנור ל 180

כוס קמח ( שליש סורגום, שליש אורז מלא ושליש קורנפלור )
חצי כפית סודה לשתיה
רבע כפית מלח
קצת קינמון
קצת תבלין all spice
קצת תבלין ציפורן טחון
ביצה
רבע כוס שמן
רבע כוס + 2 כפות סוכר ( השתמשתי בחום בהיר )
חצי כפית וניל
חצי כוס מחית דלעת
רבע כוס שוקולד צ'יפס
רבע כוס אגוזי פקאן קצוצים גס

להקציף יחד שמן, סוכר, ביצה, וניל.
להוסיף דלעת, תבלינים
להוסיף קמח, סודה לשתיה ומלח
בסוף להוסיף שוקולד ופקאנים

מתקבלת תערובת די דלילה.... לצקת עם כף עיגולים על תבנית עם נייר אפיה
לאפות באזור 15 דקות עד שמשחימות ומתייצבות ( ויציבות למגע ) לקרר

*באזור ה 25- 30 עוגיות








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה