יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

כובעי צמר לגמדים :)

נו טוב, לא לגמדים... אבל בצורה כמו שגמדים חובשים.

הכל התחיל ( כמו תמיד ) בחנות צמר.  
קשה לי להתאפק, ואפילו שאני באה עם תוכנית למטרה ספציפית אחת, אני תמיד יוצאת עם צמר לתוכניות
עתידיות ( גם אם לא מוגדרות מאד )
סלילים של חוטי כותנה בשלל צבעים משכו את העין. מיד חשבתי מה אני יכולה לסרוג איתו, וכמובן שמצאתי....
כובע, לתינוקת הכי חדשה במשפחה.

בשלב הבא אני מחפשת הוראות. הכי פשוטות שניתן. מצאתי ברשת, התאהבתי, ואפילו הצליח לי.
הייתי מאד גאה בעצמי.

וזו התוצאה. כובע ורוד לאחת מתוקה. מאד אהבתי את הסלסול למטה והשפיץ למעלה..



ובצבע של אפרוח..  לתינוק הכי טרי במשפחה.





לתמר, האחיינית שבארה"ב ( שם באמת כובע צמר זה נחוץ ) מצמר רך רך שלא יכולתי להתאפק ולא לקנות...



עם דוגמנית הבית, מהר על הבוקר, בלי הרבה שיתוף פעולה , ככה שלא היה זמן לסטייליג :)



ואז שכבר שהכל התחיל לרוץ , התחלתי לסרוג לשלושת המוסקטרים ( 3 הנכדים, הבנים, של אחותי )
אגב, מלבד הכובע הורוד, כולם נסרגים עם 5 מסרגות, ככה שאין תפר 

הראשון, שנסע יחד לארה"ב עם הכובע האדום של אמא שלו...לאחד מקסים שאוהב לחבוש כובעים מאד !
איזה כיף !





לירושלמי, שבכלל נוסע לארה"ב ואולי יהיה לו קריר שם-



ואז התחשק לי מאד לסרוג ורוד... אז לאחת שאמנם לא אחיינית ברמה המשפטית, אבל בשאר...




ולאח המהממם שלה שחוגג שנתיים, אחד בירוק


ותמונות קבוצתיות



ו... המשכתי, ואילו שניים לאח ואחות מתוקים מתוקים. עליהם גם ראיתי את הכובעים ב LIVE ...
מאד משעשעים :)




מפעל....





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה