יום חמישי, 17 בינואר 2013

סלט וולדרוף, הגרסה שלנו

אני לא מאמינה שלא העלתי מתכון לסלט הזה קודם.
זה לא שלא הכנתי כבר מליון שנה... איכשהוא, זה נשכח. מחדל!

זה אחד הסלטים שאני הכי אוהבת, מחזיר אותי לילדות ( המאוחרת, כי בתור ילדה לא ממש אכלתי כלום מלבד לחם עם שוקולד או גבינה צהובה וחמאה, חסה עם לימון, צ'יפס וספגטי עם חמאה וזהו!!! )

את הסלט הכינה כמובן אמא, ואני לא משנה בו כלום !

סלט וולדורף, הגירסה שלנו

כרוב ירוק חתוך דק
תפוחי עץ ירוקים חתוכים לקוביות קטנות ( אני אוהבת שהיחס בין כרוב לתפוחי עץ הוא כמעט שווה... טיפה יותר כרוב, אבל הרבה תפוחים )
אגוזי פקאן או מלך קצוצים גס

רוטב:
שמנת חמוצה
מיונז
מלח
סוכר
לימון

מכיוון שאני לא עושה ע"פ כמויות מדויקות, אז זה בערך ככה- ( וסליחה ) יותר שמנת ממיונז, טיפת סוכר לאזן את הלימון, ודי הרבה לימון.

זהו, מערבבים רוטב, שופכים על הסלט, מוסיפים אגוזים.
והכי טוב להכין כמה שעות לפני שאוכלים שכל הטעמים יתחברו יחד.
( ולי אין בעיה לאכול את הסלט הזה כמה ימים אחרי ששוכן במקרר. הוא די עמיד )





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה