יום שלישי, 28 במאי 2013

מאפין בננה

לחם בננות, מאפין בננה.. כל כך מגרה אותי, אבל כבר מזמן הגעתי למסקנה שאני פשוט לא אוהבת.
מוזר, כי אני מאד אוהבת בננות. אוכלת כל יום בננה יחד עם ה'דגני' בוקר שלי...
משום מה בעוגה זה לא מסתדר לי.
איה חזרה מדרום אמריקה, עם רשימה גדולה של דברים שהיא רוצה שאכין לה.. תוך פחות שבוע מיום שחזרה, הכנתי כמעט את כל מה שהיה ברשימה, וגם כאלו שהזכירה בלי קשר לרשימה. (  איזה אמא נהדרת !)
יום יומיים אחרי שהגיעה שאלה אותי אם אני זוכרת שהיתה בכיתה ח', הבאתי לחבר'ה בצופים שעבדו קשה על איזה מתקן ליום הזיכרון, עוגה ממש טעימה. ושמשום מה לא חזרתי עליה.
הזיכרון לטווח ארוך אצלי עובד דוקא לא רע בכלל, אבל אני זכרתי רק עוגת שוקולד\תפוז. היא זכרה עוגת בננות.
ומיד כמובן ביקשה שאכין .
מכיוון שהיא הקליינטית היחידה בבית לעוגת בננות, ואחרי חיפוש של מתכון, ממיליוני המתכונים ברשת לעוגת\לחם\מאפין בננות, החלטתי לאלתר וזהו..5 דקות עבודה, והילדה מרוצה!


מאפין בננות ( ל 5 מאפינס קטנים )


לחמם תנור ל 180
 ל 5 מיכלי מאפינס מקרטון ( קוטר 3 ס"מ בערך )

בננה גדולה ( או 2 קטנות ) בשלה מעוכה במזלג
ביצה
30 גר חמאה מומסת
3 כפות סוכר חום
כפית וניל
חצי כוס קמח
חצי כפית אבקת אפיה
שליש כוס שוקולד צ'יפס

לטרוף טוב עם מזלג ביתה וסוכר, להוסיף חמאה, בננה.
להוסיף וניל, קמח, אבקת אפיה, בסוף שוקולד
לערבב טוב

לחלק בין המיכלים

לאפות עד שזהוב וקיסם יוצא נקי ( בערך 20 דקות )








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה