יום שני, 21 באוקטובר 2013

עוגת גבינה בלי תחתית

איך שכחתי לגמרי את המתכון הזה ??
אני יודעת בדיוק איך.
העוגה דוקא טעימה.
הבעיה שלי איתה, שהיא " קלילה" מדי...
בשביל ממש להנות מהטעם שלה, צריך להיות חזירה.
צריך לאכול לפחות 2-3 פרוסות בשביל להרגיש שאכלתי משהו..
בעיה.

שלא יצא שאני משמיצה חלילה את העוגה- זו עוגה מצוינת, וזה שהיא בלי גלוטן במקור- בכלל נפלא.
אבל...היא לא לאוהבי הny cheese cake

מתכון עתיק ממחברת המתכונים שלי...בטח מאמא\שכנה\חברה

עוגת גבינה בלי תחתית



לחמם תנור ל 200

750 גר גבינה ( 5 או 9 % )
1 שמנת חמוצה
כוס סוכר ( להפריש מתוכה 3 כפות )
4 ביצים
4 כפות קורנפלור
קופסת אינסטנט פודינג וניל ( מחולקת, ראו למטה )
1 שמנת מתוקה
חצי כוס חלב

להקציף 4 חלבונים עם 3 כפות סוכר

לערבב יחד גבינה, שמנת חמוצה, כוס סוכר ( פחות 3 כפות שערבבנו עם החלבונים ), קורנפלור ו 3 כפות אינסטנט פודינג וניל. להוסיף חלמונים

לקפל יחד תערובת גבינה עם חלבונים מוקצפים

לשפוך לתבנית קוטר 24 ( אני אפיתי הפעם ב 20 ואת השאר בקעריות אישיות )

לאפות 10 דקות ב 200 מעלות
אחרי 10 דקות להנמיך ל 150 ולאפות עד שהעוגה משחימה

אחרי שהעוגה מתקררת, מקציפים את שאריות האינסטנט פודינג שנותרה, עם השמנת המתוקה והחלב, ומצפים את העוגה.
מקררים

































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה