יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

קרם ברולה שוקולד

ירדתי 9 ק"ג !
אחרי 10 קילו, יהיה לי עוד כמה קילוגרמים לרדת.. אבל אז אני כבר לא מגלה כמה :)
לא כולם עוד שמים לב בשלב זה.. זה די מוזר לי, אבל מצד שני גם לא שמים לב כשאני משמינה , זה טוב ?
אני לא עושה דיאטה.
אני אוכלת די רגיל, אבל בכמויות יותר קטנות, ומגבילה את עצמי במסגרת הדברים המשמינים (זאת אומרת כל מה ששווה ) לדגימה בלבד.
ועוד דבר אחרון, אני לא אוכלת בערב.
אמנם הזמן שהכי היה קשה לי איתו היה שעות אחה"צ המוקדמות ( משום מה ארוחת צהריים פתחה לי תמיד תאבון מוגבר ) בערב הייתי אוכלת באזור 8 , ביצה, ירקות, גבינות, מעדן כלשהוא...
עכשיו אני מסתפקת במעדן, לפעמים עוד משהו קטן וזהו.
לא יודעת למה, זה עובד.
ופרט קטן אחרון- 6-7 פעמים בשבוע אני צועדת בקצב מהיר עם קצת ריצה פה ושם, 5 וחצי ק"מ.
מה שנותר זה גם לחזור לשחות כמה פעמים בשבוע...

נחמד.

אז במסגרת העובדה שאני לא מוותרת על כלום, אני מרשה לעצמי גם פה ושם איזו שחיתות כמו קרם ברולה.

איך שהוא אף פעם לא הכנתי משוקולד. זה נראה לי חילול הקודש ...( תזכורת קטנה, ה- ארוחה הכי שווה בעיני כוללת קרם ברולה לקינוח )
אבל, לשם הגיוון, החלטתי ללכת על זה.
היו מבטים, נאמרו דברים בסגנון  " מה ? קרם ברולה שוקולד ? למה ?"...
אבל אכלו
ונהנו.
אז נכון, קרם ברולה זה קרם ברולה... 
אבל גם זה טעים בהחלט!!

מתכון של מרתה סטיוארט


קרם ברולה שוקולד

2 כוסות שמנת מתוקה ( 2 חבילות )
רבע כוס + 3 כפות סוכר
85 גר שוקולד מריר
5 חלמונים

לחמם תנור ל 150
לחמם בסיר שמנת מתוקה ורבע כוס סוכר, עד שהסוכר נמס. 
להוסיף שוקולד ולערבב עד שנמס. 
להוריד לרגע מהאש
להקציף עם מזלג חלמונים ו3 כפות סוכר
להחזיר את הסיר אל האש, להוסיף את החלמונים לערבב טוב ( עדיף עם מקצפת ידנית )
לערבב 2-3 דקות רק עד שמתחיל להתעבות טיפה
להסיר מהאש, להעביר דרך מסננת.
לחלק בין כוסות הגשה ( לי יצאו 9 קטנות )

לשים את הכוסות בתבנית, למלא עם מים שיגיעו עד חצי גובה הכוסות )
להעביר לתנור ולאפות שעה 
לקרר , לפחות שעה במקרר.

להגשה- לפזר קצת סוכר לבן למעלה ולהבעיר עם מבער 

קרם ברולה ( ועוד שוקולד ) זה לא הדבר הכי פוטוגני, אבל טעים !!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה