יום ראשון, 12 בינואר 2014

פנקייק דלעת נ"ג

זמן הצעידה בבוקר, או השחייה אח"כ, זה זמן של מחשבות מתרוצצות.
גם אם מנסים לנקות את הראש לגמרי, זה לא עובד ( אצלי לפחות )
לפעמים זה טוב, זה זמן לתכנן את היום, את השבוע,
זמן לחשוב על אתמול בלי הפרעות.
ובכלל, מן זמן תלוש כזה שכל מה שצריך לעשות זה להגיע מנקודה אחת לשניה
או להעביר זמן בתנועות ברצף...בלי להתרכז יותר מדי ( כמו בנהיגה למשל )
סוג של ניקוי ראש
לפעמים אני דוחה מחשבות לזמן הזה. אומרת לעצמי שאני אתעסק עם מה שצריך לחשוב עליו בזמן ההוא.
לפעמים אני מנסה לעשות סדר בראש בכל מיני דברים, תוך כדי הפעילות. 
הבעיה היחידה זה שכשאני מסיימת, אני לא תמיד זוכרת , כי מחשבה אחת רודפת שניה, ונסחפים לעתים למקומות לא מתוכננים.. :)


נשארה לי חתיכת דלעת 
ומאד התחשק לי פנקייק
מה שהוביל למתכון הבא 


פנקייק דלעת נטולי גלוטן

רעב כוס מחית דלעת*
3 כפות חלב
כף דבש
2 ביצים
כף חמאה מומסת
רבע כוס קמח שקדים
2 כפות קמח סורגום
2 כפות קמח אורז מלא
2 כפות קמח תפ"א
חצי כפית אבקת אפיה
קצת קינמון
קצת תבלין  allspice
קורט מלח

לערבב יחד כל היבשים, 
לערבב יחד כל הרטובים
לערבב יחד.

לחמם מחבת גדולה , למרוח שכבה דקה של חמאה ( 5-7 גר )
לצקת כף גדושה של בלילה  ( או לשפוך מכלי מזיגה ) 
לחכות עד שמתחילים לראות טיפה בועות( 2-3 דקות )  להפוך לעוד שתים שלוש דקות, להסיר.
להגיש עם חמאה ומייפל ( או כל מה שאוהבים )

5 פנקייק גדולים

* מחית דלעת- לעטוף חתיכת דלעת עם הקליפה בנייר כסף, להכניס לתנור 180 עד שמתרכך מאד. לגרד תוכן של דלעת, לטחון.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה