יום שלישי, 11 בפברואר 2014

צלי בקר

כתבתי כבר שאני הכי פחות אוהבת להכין בשר ( כלל מגיע לי צל"ש על זה שאני בתור צמחונית מכינה בשר לבני הבית )
צלי זה סידור נוח בשבילי. הקצב חותך, אני רק זורקת לסיר ומערבבת...
ברור שאני גם לא טועמת....
אבל שמחה לקבל חיזוקים מאילו שכן.
את זה אהבו במיוחד !

 עוד מתכון של מרתה סטיוארט

צלי בקר

קילו וחצי בשר בקר לצלי חתוך לקוביות
שליש כוס רסק עגבניות
2 כפות קמח
2 כפות חומץ בלסמי
מלח, פלפל
2 תפ״א חתוכים לקוביות
2 גזרים חתוכים לקוביות
בצל קצוץ
6 שיני שום קצוצות
2 עלי דפנה

בסיר שיכול להיכנס לתנור לשים את הבשר, רסק עגבניות, קמח, חומץ בלסמי.
לבשל 3-4 דקות, על הגז. להוסיף את כל השאר ו-3 כוסות מים
לכסות ולחכות עד שיגיע לרתיחה
להעביר לתנור מחום מראש ל 180 למשך שעתיים בערך
להסיר מכסה שחלק מהנוזלים יתאדו, או להחזיר לגז ללא מכסה לעוד רבע שעה עד שחלק מהנוזלים יתאדו.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה