יום רביעי, 12 בפברואר 2014

ריבועי לימון

צננת קשה נחתה עלי לפני כמה ימים.
אני לא חולה !! 
חולה זה משהו שלובש פיג'מה או טרנינג ושוכב במיטה.
לא אני!
אחרי שביליתי 10 שנים בטרנינג בתור מורה לחינ"ג, לא תתפסו אותי עם טרנינג באמצע היום בבית.
ובמיטה זה לא מקום להעביר בו את היום. לא בשבילי בכל אופן.
אנשים חולים גם מאבדים את התאבון. לא קורה לי. אף פעם !
חוצמזה צריך קצת לנקות, וקצת לסדר, וקצת לקנות, וקצת כביסה וקצת לבשל... 
הצננת עוברת כל מיני שלבים, ואני מקוה שאני סוף סוף בשלב האחרון. ויגמר כבר.
הכי משעשע זה הקול הסקסי שמצטרף לצננות קשות אצלי.
אנשים שמתקשרים חושבים שטעו במספר, כי לא מזהים את הקול.
חמוד אחד בן 3 לא הפסיק לצחוק כל פעם שהתחלתי לדבר " נטע ! את מדברת ממש מצחיק ! "

איה ביקשה כבר הרבה זמן שאכין ריבועי לימון
לפני שהגיעה לסופ"ש האחרון לפני תקופת הבחינות, הכנתי, שתהיה לה הפתעה טעימה.

המתכון מהבלוג 'בצק אלים '.

ריבועי לימון

לבצק:
 כוס קמח פחות 2 כפות
2 כפות קורנפלור
קורט מלח
רבע כוס סוכר
100 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות קטנות

מלית:
4 ביצים
כוס סוכר
שני שליש כוס מיץ לימון
גרידה של לימון
רבע כוס קמח
חצי כפית אבקת אפיה

בקערה לערבב יחד את כל החומרים של הבצק ( אני עושה את זה עם הידיים )

לשטח בתבנית מרובעת 25 ס"מ מרופדת בנייר אפיה. לשמור במקפיא לחצי שעה

לחמם תנור ל 180, להעביר את התבנית ישר מהמקפיא לתנור, ל 15+ דקות עד שהבצק מזהיב

בנתיים להכין מלית

במקצף ידני להקציף ביצים וסוכר כמה דקות עד שהתערובת קצת תופחת ומבהירה.
להוסיף מיץ וגרדה. בסוף קמח ואבקת אפיה

לשפוך מלית על הבצק ( החם ) ולהחזיר לתנור ל 30+ דקות עד שהמלית יציבה ומתחילה להזהיב.

לקרר טוב לפני שפורסים.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה