יום שלישי, 25 בפברואר 2014

עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד לבן וחמוציות ( נטול גלוטן )

לשמחתי , מעולם לא הייתי צריכה לעזור בשיעורי בית, או להתערב בנושאים הלימודיים.
יצא שיש לנו 3 ילדים חכמים, חרוצים, אחראיים.
ככה שלא היה צרוך לבדוק שיעורי בית, או לעזור למבחנים וכ"ו.
מלבד התנדבות תמידית שלי לועד ההורים ( עד לתיכון ) לא היתה לי הרבה מעורבות.
ועכשיו, כבר שנה שנייה שיש את האתר שעוקב אחרי התנהלות הילד בבי"ס- איחורים, חיסורים, בעיות התנהגות, ציונים.. תקשורת שותפת. 
אולי זה טוב ונחוץ לחלק מההורים. לי לא.
אני מקבלת מייל פעם ביומיים שלושה על כל מיני דברים, שלא תמיד נוגעים לי. ולא ברור לי למה משתפים את ההורים בכל שטות. זה די מעיק.
ולכן, אני לא תמיד קוראת את המיילים לעומק.
ככה כשהגיעה ההודעה השנתית על משלוח מנות, מיד ציינתי לפני לארגן משלוח.
 כן, גם בתיכון מבקשים להביא משלוח מנות.
תמיד זה היה לחיילים שהעיר מאמצת.
הפעם, זה היה לגן של ילדים במצוקה. ( רק שפספסתי את הפרט הזה )
אי לכך.. חלק מהדברים במשלוח מנות, לא הכי מתאים לילדי גן. 
כמו קפה שחור... או סוכריות קשות, ואולי עוד איזה 2-3 דברים שאני כבר לא זוכרת.
הטעות גרמה פה להתקפת צחוק די היסטרית ( שלי ) ועוד משהו שיתן לחבר'ה בבית חומר לצחוק על אמא...
וכמובן מיד נשאלו השאלות מה עוד שמתי בחבילה : סיגריות ? ( כן בטח.. אני אקנה סיגריות..as if   ! ) גרביים... גטקעס... ועוד כמה מוצרים שלא הכי מתאימים לילדי גן :)
בסופו של דבר, אני בטוחה שיהיה שימוש לכל מה ששלחתי, אם לא הכל לילדים, אז חלק לצוות. 
לא מגיע להם גם ( איזה קפה שחור קטן ) ??!!! :)





מתכון  שאלתרתי בהשראת מתכון של ג'ון בריצ'לי


עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד לבן וחמוציות ( נ"ג )

באזור 40 עוגיות

רבע כוס קמח סורגום פחות כף*
רבע כוס קמח אורז מלא פחות כף
רבע כוס קמח שקדים פחות כף
 * לשים קמח בכוס מדידה ( של רבע ) להוריד כף גדושה מהתכולה 
3 כפות קמח תפ"א.
רבע כפית סודה לשתיה
 רבע כפית מלח
60 גר חמאה רכה
רבע כוס סוכר חום
רבע כוס סוכר
ביצה קטנה
חצי כפית וניל
חצי כוס שוקולד צ'יפס מריר
רבע כוס שוקולד צ'יפס חלב
רבע כוס שוקולד צ'יפס לבן
רבע כוס חמוציות

להקציף יחד במיקסר חמאה וסוכר
להוסיף ביצה, וניל ומלח
להוסיף קמחים
בסוף להוסיף שוקולדים וחמוציות, לתת ערבוב אחרון
לקרר לפחות חצי שעה ( כמה שיותר זמן.. כמה שעות או אפילו לילה, יתן עוגיה יותר שמנמנה ופחות שטוחה )
לחמם תנור ל 170, להניח עם כף כדורים במרחק סביר אחד מהשני, על תבנית עם נייר אפיה
לאפות 12-14 דקות עד שמתחילים להזהיב ( ועוד טיפה רכים למגע- הם יתקשו בקירור מחוץ לתנור )








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה