יום שלישי, 4 בפברואר 2014

כן.. עוד עוגיות שוקולד צ'יפס :) ( נעה- יאהו בשבילך :) * )

איזה גאון היה מי שהמציא את עוגיית שוקולד צ'יפס  אה ?!!
מכל העוגיות בעולם, עוגיות שוקולד צ'יפס, ולא משנה איזה: דקות, פריכות, רכות, קטנות, גדולות, עם שוקולדים שונים, עם אגוזים, עם חמוציות, או כל מיני דברים אחרים.. הן העוגיות הכי כייפיות. הכי מפתיעות, והכי שוות.
לא בדקתי סטטיסטיקות, אבל אני די בטוחה שזו העוגיה הכי נמכרת או שאופים בבית. 
רק אני לבד מעלה את הסטטיסטיקה הזו :)



מתכון מיאהו עם שינויים  שלי
*נעה טוענת ( בצדק ) שאני צריכה לתת שמות יותר ברורים לעוגיות השוקולד צ'יפס שיהיה אפשר לעקוב אחריהן...אני מבטיחה להשתדל )

עוגיות שוקולד צ׳יפס

לחמם תנור ל 180

כוס + 2 כפות קמח
חצי כפית סודה לשתיה
רבע כפית מלח
כוס שוקולד ציפס מריר
חצי כוס שוקולד ציפס חלב
113 גר חמאה
ביצה
שלושת רבעי כוס סוכר חום
כפית וניל

להקציף במיקסר חמאה וסוכר.
להוסיף ביצה, ווניל
להוסיף קמח, מלח, סודה לשתיה
בסוף להוסיף שוקולד קצוץ

להוריד כדורים לתבנית אפיה מרופדת בנייר אפיה
לאפות 12-14 דקות עד שמתייצבות ( צריכות להיות עדיין רכות למגע, הן תתקשנה מחוץ לתנור בקירור )

באזור ה 35 -40 עוגיות, תלוי בגודל







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה