יום שלישי, 8 באפריל 2014

בראוניז נ"ג של מרתה סטיוארט

גמילה :
דברים שנגמלתי מהם  ( בשנים האחרונות , לא חיתולים ומוצצים, אם בכלל היה לי כזה... מוצץ ז"א :)
קוקה קולה ( וליתר דיוק, דיאט פפסי )
ניקוי חלונות כל שבוע ( או כל חודש... ).... התדרדרות לשמה ...
גלוטן (  נו טוב, זו התרופה שלי, ואין לי כל כך ברירה... אבל הפסקתי ככה שזה סוג של גמילה לא ?! )
כמעט נגמלתי מלנעול כפכפים של בירקנשטוק כל הזמן, לכל מקום....עדיין יש לי ונועלת לפעמים, אבל זו בהחלט גמילה לא לחיות בהן כל החורף.( יאמר להגנתי שיש לי כמה זוגות)
אני מתביישת לכתוב, אבל נגמלתי אז זה בסדר: כסיסת ציפורניים ( איכס ! )
בטוח שיש עוד רק לא זוכרת, סימן שלא חסר לי :)


לא נגמלתי משוקולד.
ואני לא מתכננת גמילה בקרוב.
יש תקופות שאני יכולה לאכול קוביה או שתיים וזה מספק, ויש תקופות שאני זקוקה לקצת יותר :)
אוהבת שוקולד בכל צורה ( נו טוב, אם באמת נרד לפרטי פרטים, אז מעולם לא טעמתי , ולא אטעם mole.. אפילו שיש שם שוקולד )
אני עדיין מחפשת את הבראוניז ללא גלוטן המנצחים ( טרם מצאתי. המתכון הנוכחי טוב, אבל בטוחה שאי שם יש אחד יותר שווה... )



בראוניז ללא גלוטן של מרתה סטיוארט

לחמם תנור ל 170
85 גר חמאה
שליש כוס קורנפלור
רבע כוס קקאו
חצי כפית קינמון
חצי כפית מלח
340 גר שוקולד מריר
שלושת רבעי כוס סוכר
כפית וניל
3 ביצים
כוס פקאנים קלויים ( לא חובה, לא שמתי )

להמס יחד שוקולד וחמאה ( בזהירות במיקרו או בסיר על אש נמוכה. לשים לב שלא ישרף )
להוסיף סוכר
להוסיף וניל, ביצים אחת אחרי השניה בערבוב נמרץ
להוסיף כל השאר.

לאפות בתבנית 20 ס"מ מרופדת בנייר אפיה, באזור 35-40 דקות.
אמור להיות רטוב קצת בפנים, יבש ומתפצפץ בשכבה העליונה.

אני בד"כ מקפיאה בראוניז ללא גלוטן, הכי כיף לאכול אותם קרים.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה