יום חמישי, 1 במאי 2014

עוגיות שוקולד צ'יפס לבן\קפה- עוגיות של שקט

חג
בוקר
רוצה להכין עוגיות  ( שיהיה ריח נעים אחרי כמה בישולים )
אבל לא רוצה להפעיל מכשירים רועשים ( מיקסר  )
מתחשבת באילו שמצליחים לישון
זורקת בקערה כמה מרכיבים, מערבבת מהר עם מזלג..
למקרר בזמן שאני הולכת לשחות איזה ק"מ+
בינתיים בתנור, נאפים להם אי אילו דברים
חוזרת, מכניסה עוגיות לתנור.
אוכל מוכן
כילים נקיים ( גם אני )
העוגיות נשלחות לאיפסון במקפיא ( יסעו בשבת לביקור בבסיס )
אפשר לנוח....

די בטעות קניתי שוקולד לבן עם שבבים עדינים של קפה
אני לא אוהבת קפה בשום צורה.
מה שאומר שלא התרכזתי יותר מדי בקריאת האריזה
או שקראתי אבל שלפתי חבילה סמוכה, שונה.
קורה לי :/
עד שלא הגעתי הביתה ופתחתי את החפיסה, כולי בצפייה לטעום טיפה מהשוקולד הלבן
לא גיליתי את הטעות..
למזלי, נעה חובבת קפה, כך שמיד שידכתי את השוקולד בעוגיות עבורה.
אני לעומת זאת, חסכתי אי אילו קלוריות :)

את העוגיות הבאתי לנעה בביקור שבת בבסיס..
תמיד מתאספים חברים שלה לדגום מהדברים שאני מביאה.
אחד החברים לקח עוגיה והתנצל שבורח כי צריך לעשות משהו...
אחרי שניה חזר להגיד שזו העוגיה הכי טעימה שאכל אי פעם, ושהוא חייב עוד אחת...

עוגיות שוקולד צ'יפס לבן\קפה


113 גר חמאה רכה
רבע כוס סוכר לבן
חצי כוס סוכר חום
רבע כפית מלח
חצי כפית וניל
ביצה
כוס קמח
כף גדושה קורנפלור
120 גר שבבי שוקולד כלשהוא ( מריר, חלב, או כל מה שמתחשק )

לערבב יחד בקערה ( אפשר גם במיקסר ) חמאה וסוכר
להוסיף וניל, מלח וביצה. לערבב טוב
להוסיף קמח, קורנפלור ובסוף שוקולד
לאפסן במקרר לחצי שעה\שעה.

לחמם תנור ל 170
להניח כדורים עם כף ( גלידה ) על תבנית מצופה נייר
לאפות עד שמזהיבות . לקרר.

30 וקצת עוגיות בינוניות













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה