יום שישי, 22 באוגוסט 2014

מאפין שוקולד עם פולי קקאו roasted cocoa nibs

לנעה*, החברה הראשונה שלי...

שנה
שנה זה לא מעט זמן.
כשמכירים מגיל שנתיים
ושאחת מאיתנו עוזבת בגלל מחלה ארורה אחרי 50 שנה, אז שנה זה הרבה.   המון.
מן הסתם קרו דברים בשנה הזו
אבל עכשיו כשאני משתפת אותך בשיחות שאני מנהלת איתך בראש, אני גם צריכה להיות הצד שעונה.
אני עושה את זה.. אחת לכמה שבועות.
כמו שיחות הטלפון שלנו, או המפגשים.
רק עכשיו זה הכל בראש שלי.
אני מכירה אותך טוב, ויודעת בדיוק מה תעני לשאלות שלי
אני גם יודעת בדיוק מה להגיד בשביל להצחיק אותך.
אני יודעת שכשאני צריכה ראש שקול, ותשובה חד משמעית בלי הרבה התקשקשות- את הכתובת.
אבל אני מתגעגעת.. כי זה לא זה.
ועצוב לי , כי זה בזבוז..
ופרידה כזו היא כל כך לא לענין. ומיותרת.
ואין לי מה לעשות בענין.
רק לקבל, כאילו יש איזה ברירה אחרת.
ולהמשיך.
להמשיך לנהל איתך שיחות בראש שלי

* כשהייתי בהריון עם נעה ( שלי ) ואיה בחרה לה את השם נעה, היה לי קצת מצחיק לקרוא לבת שלי נעה.
הרי החברה הראשונה שלי, החברה הכי טובה שגדלנו יחד, והיינו תמיד בקשר, שמה נעה.
אני לא זוכרת בסופו של דבר איך החלטנו סופית על השם, ומה סיפרתי לנעה חברתי...
וגם כשנפגשנו והייתי מספרת על נעה שלי, זה לא היה נשמע לי בכלל מוזר.




ופניה חדה...
משהו מתוק לשבת



מתכון של .poiresauchocolat

מאפין שוקולד עם פולי קקאו

6 מאפינס גדולים

55 גר קמח
35 גר קקאו
חצי כפית אבקת אפיה\רבע כפית מלח
110 גר סוכר חום
95 גר חמאה רכה
ביצה
45 מ"ל שמנת מתוקה
40 מ"ל מים
25 גר פולי קקאו^

לחמם תנור ל 180

להקציף יחד חמאה וסוכר
להוסיף ביצה, מים, שמנת מתוקה
להוסיף את כל היבשים, 
לשפוך לתבנית שקעים עם עטרות נייר
לפזר פולי קקאו על הבלילה

לאפות עד שקיסם יוצא יבש.

^ פולי קקאו די מרים, ככה שלא הייתי מכינה איתם לילדים שלא רגילים לשוקולד ממש מריר..





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה