יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

תפוחי אדמה מ " ביסים"

לפעמים אני מרגישה שאני כבר ממש זקנה ( או יותר יפה לומר- מבוגרת )
מילא בגוף והתקלות... זה לא מה שישבור אותי.
שליטה במדייות חברתיות... גם זה נראה לי שאני יחסית לבני גילי בסדר... שולטת בפייסבוק, אינטוש, בעלת בלוג....השאר נראים לי כרגע מיותרים.
אבל כשאני רואה חבורה של צעירים, שפתאום מתחילה לרקוד או לנגן בכיכר העיר, ( פלאשמוב על כל צורותיו ) אני מלאה קינאה.
מה זה בא לי להשתתף בכזה!
אני לא צריכה לשאול את הילדים לקבל תשובה ( עם פרצוף) שזה בהחלט משהו שלא מתאים לקבוצת הגיל שלי....
כל פעם שאני נתקלת באחד כזה, בין אם זה קבוצת נגנים, או רקדנים, או מתעמלים, אני מחייכית מאוזן אל אוזן, נהנית, וחושבת שזה היה יכול מה זה כיף להיות חלק מכזה דבר.
אולי בגילגול הבא :)

מתכון קל וטעים מהבלוג  " ביסים" 

תפוחי אדמה 


תפוחי אדמה ( בערך 8-10 בינוניים )
שום ( 2 גדולות )
ג'ינג'ר ( כמות שוות ערך לזו של השום הכתוש )
חרדל גרגירים ( בערך כף גדושה )
 שמן זית ( בערך רבע כוס )
מלח פלפל

לחתוך תפ"א שטופים ויבשים לרבעים
לערבב את כל השאר ולשפוך על תפוחי האדמה. בשלב זה אני מערבבת הכל עם הידיים...
להכניס לתנור מחומם מראש ל 200, עד שמשחימים.









2 תגובות:

  1. נראה יפה וטעים , הבלוג שלך מקסים ביותר ץ תודה לך :)

    השבמחק
  2. תודה רבה, תמיד כיף לשמוע.

    השבמחק