יום שני, 17 באפריל 2017

מאפה פסטה עם דלעת

בחודשים האחרונים אין לי זמן לתעד את כל מה שאני מכינה
אני תמיד מנסה דברים חדשים, לא תמיד יוצא  משהו שווה, 
אבל כשיוצא משהו ראוי להנצחה בבלוג, על מנת שאוכל להכין שוב, מצלמת, וכותבת את המכון בצורה מסודרת.
כשאין לי זמן, אז התמונות מחכות, ומחכות.... ויש לי הצטברות של מתכונים שווים שמחכים שאעלה אותם.
מבטיחה לעצמי ( ולעוד כמה שהבטחתי שאעלה כבר ) להיות יותר בסדר.


מאפה פסטה ע"פ מתכון של ג'יימי אוליבר ( מסוג המתכונים שלא קריטי להתרחק מהמתכון ולשחק קצת בחופשיות עם חלק מהמרכיבים )

מאפה פסטה עם דלעת

דלורית בינונית
שמן זית
2 שיני שום
קופסת שימורים של עגבניות ( 400 גר ) 
מלח
400 גר פסטה יבשה ( אני השתמשתי בנטולת גלוטן )
מלח
3-4 כפות גדושות של גבינת ריקוטה
500-600 מ"ל שמנת לבישול ( 15% )
150 גר מוצרלה
50-60 גר גבינת פרמז'ן מגוררת


לנקות דלורית ולחתוך לקוביות בינוניות, לאפות עם טיפת שמן מעל בתנור 200 מעלות עד שרך

לשמן תבנית מלבנית

לחמם 2-3 כפות שמן במחבת, להוסיף שום קצוץ, עגבניות, למעוך את העגבניות בזהירות עם כף עץ. 
להוסיף את הדלורית האפויה.
לבשל כ 10 דקות.
בנתיים לחמם מים עם קצת מלח בסיר גדול. לבשל את הפסטה,  טיפה פחות מהוראות היצרן 
להוסיף למחבת את השמנת ותבלינים, להוסיף את הפסטה, לערבב טוב שכל הפסטה תהיה מכוסה ברוטב
להוריד מהאש ולהוסיף את הריקוטה והמוצרלה
להעביר לתבנית המשומנת, להוסיף מלמעלה את הפרמז'ן

לאפות בתנור מחומם מראש ל 180 עד שהמאפה מבעבע 

















2 תגובות:

  1. היי,
    בפסטה של איזה חברה את ממליצה להשתמש?
    יש לך בלוג מדהים!!!

    השבמחק
  2. תודה רבה
    אני מניחה שהשאלה לגבי נטול גלוטן ? ברילה, סקוטי-scotti או לה ונציאנה la veneziane

    השבמחק