יום שבת, 22 באפריל 2017

פסטה קרבונרה

אני יודעת בדיוק מה משמח את הילדים שלי
בייקון מאד משמח אותם.
הבעיה עם בייקון זה בעיקר השפרצות ( ליכלוך ) וריח ( יש שיגידו טוב ) אבל בהחלט דומיננטי.
אז אני לא קונה באופן קבוע, אבל כשמתחשק לי לשמח במיוחד, אני משקיעה.

אז קניתי, והכנתי משהו, ונשאר " עודף" בייקון, והשמחה היתה גדולה.
נעה קפצה על המציאה והכינה פסטה קרבונרה ע"פ מתכון של 'קפה אטליה'

( מסתבר שיש כל מיני מתכונים לפסטה קרבונרה, והנ"ל נבחר, והתוצאה היתה מוצלחת ביותר )

נעה הכינה, אני צילמתי, השגחתי על הבלאגן ( שלא היה נורא ) ועל עבודות הנקיון אחרי.😀

כמות המתכון ל2 מנות ( ברור שאפשר להכפיל וכ"ו )
הפסטה לא נשמרת טוב , אז לאכול יפה את הכל.




פסטה קרבונרה

250 גר פסטה יבשה
כף שמן זית
40 גר חמאה
60 גר בייקון חתוך לרצועות קטנות
מלח
פלפל שחור
פלפל אדום חריף כתוב ( אפשר גם צ'ילי גרוס )
2 חלמונים
50 מ"ל שמנת מתוקה 
50 גר גבינת פרמז'ן מגוררת

מחממים שמן וחמאה במחבת גדולה ( שתכיל את הכל בסוף ) ומטגנים כמה דקות את הבייקון עד להזהבה.
מתבלים במלח, פלפל  ופלפל אדום חריף כתוש
מסירים מהאש
בקערה קטנה טורפים יחד את ה חלמונים והשמנת המתוקה
מחממים בסיר גדו מים עם מלח, ומבשלים את הפסטה ע"פ  הוראות היצרן.
כשנפסטה מוכנה, מחזירים את המחבת לאש, מוסיפים למחבת שמינית כוס מהמים של הפסטה, מערבבים טוב
מוסיפים את הפסה ומערבבים קצת, מבשלים כדקה.
מסיריפ מהאש ומעבירים לקערה.
שופכים מיד את השמנת עם החלמונים,  מערבבים. מוסיפים את הפרמז'ן ומגישים



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה