יום חמישי, 15 ביוני 2017

כן, עוד בואיקוס !

למה מתכון חדש לבואיקוס ?
למה לא... כי מתחשק לי
ואם אני לא יכולה לאכול, אני בהחלט יכולה להתענג על הריח

אני כמו בבדיחה על  הפרסי שלוקח את אשתו להריח אוכל...
כן, אני נהנית מריח של מאפים, אפילו אם אני לא  יכולה לאכול מהם.

נטול גלוטן- אני בטוחה שאפשר להחליף את הקמח בתערובת קמחים ללא גלוטן, ותהיה תוצאה נהדרת
אני לא מנסה כי ככה אני לא צריכה לעמוד בפיתוי.

המתכון מוואלה

בואיקוס ( 3 ? מי סופר...)

חצי קילו קמח
כף עם בטן קטנה של אבקת אפיה
כפית מלח
200 גר חמאה חתוכה לקוביות
כוס שמנת מתוקה ( 250 מ"ל )
180 גר גבינה בולגרית רכה ( השתמשתי במעודנת )
150 גר גבינה קשה ( מה שאוהבים : פקורינו, פרמז'ו, מנצ'גו, קשקבל, גאודה, צ'דר... שילוב של חלק. )

להברשה: ביצה+ כף חלב
סומסום לפיזור מעל

להכניס הכל למעבד מזון ולערבב עד קבלת בצק אחיד.
ליצור כדור, לעטוף בניילון ולקרר לחצי שעה לפחות

לחמם תנור ל 180
לרדד על משטח מקומח לגובה 1.5-2 ס"מ.
לקרוץ עיגולים בקוטר3-4 ס"מ
להניח בתבנית עם נייר אפיה
להבריש עם הביצה, לפזר סומסום מעל
לאפות 25-30 דקות עד שמזהיבות.
הכי טעים חמים, אפשר לשמור כמה ימים בכלי אטום, לחמם קצת בטוסטר, אפשר כמובן להקפיא.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה