יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות בסוכריית קרמל

קרמל זו אהבה 😍
אני לא שופטת את אילו שלא אוהבים, אבל בלב חושבת שהם מפסידים.
לפני כמה שבועות יצא לי לאכול באחת הגלידריות בתל אביב גלידת קרמל מלוח 💛
אהבתי מאד ! ( לאיה למשל היה יותר מדי מלוח, והיא אפילו לא סיימה😲)

אז אמנם אילו עוגיות עם גלוטן, אבל אל דאגה.. אני דואגת גם לעצמי , ובקרוב עוגיות עם קרמל נטולות גלוטן...



עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות קרמל

113 גר חמאה רכה
1/3 כוס סוכר חום
1/3 כוס סוכר לבן
ביצה 
כפית וניל
כוס קמח
1/2 כפית סודה לשץיה
1/2 כפית מלח
כוס שוקולד צ'יפס ( מריר )
בערך 12 סוכריות קרמל* חתוכות לחצי ( תלוי בסוג הסוכריה, החתיכה שמכניסים לעוגיה צריכה להיות בגדול חצי סמ פחות או יותר )

לערבב יחד חמאה וסוכר
להוסיף ביצה ווניל, לערבב עד שמתקבלת עיסה חלקה
להוסיף את הקמח, מלח, סודה לשתיה
לערבב טוב
להוסיף את השוקולד צ'יפס
לקרר לפחות שעה במקרר.

ליצור כדור בגודל 2-3 ס"מ, ליצור בור קטן במרכז, להכניס שם את הסוכריית קרמל, ולסגור את החור עם הבצק מהצדדים, לגלגל בין כפות הידיים שיתקבל כדור סגור סביב הסוכריה.

להניח על תבנית עם נייר אפיה

לקרר שוב לפחות חצי שעה במקרר

לחמם תנור ל 180
לאפות 12-15 דקות עד שהעוגיות מזהיבות, לקרר טוב. ( זהירות, הקרמל ממש רותח, אז לא לנסות לאכול חם )

בערך 30 עוגיות, תלוי בגודל. 


* סוכריות קרמל ( טופי ) זה לא משהו שנתקלים בו תמיד. 
אני נתקלתי עד עכשיו בשני סוגים- (למטה בתמונות )  כשאני רואה, אני קונה ושומרת.











סיבוב נוסף עם סוכריות קרמל אחרות
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה