יום ראשון, 30 ביולי 2017

עוגיות שוקולד צ'יפס לבן נ"ג

בחיי שלוקח להכין את העוגיות האילו 10 דקות!
קבעתי להפגש עם חברה שלבת שלה יש צליאק.
כשאנחנו נפגשות אחת לכמה חודשים אני אוהבת להביא איתי משלוח של עוגיות לבת
אבל, הילדה ( שכבר לא כזו ילדה, יותר נכון נערה/בחורה צעירה ) לא אוהבת שוקולד
משהו שלא ממש נתפס אצלי במוח, ויוצר אצלי דיסוננס מוחלט 
אבל, אני אוהבת לשמח, ולא שופטת, אז מחפשת מתכונים בלי שוקולד
ערב לפני שנפגשנו שאלתי את האמא אם במקרה היא אוהבת שקולד לבן.
קיבלתי תשובה :😍
השעה היתה כבר 9+ , ולמי שמכיר אותי זו השעה שאני כבר עם עין אחת עצומה
למחרת, יום עבודה מ 8 עד 4....
מהר קמתי, ערבבתי כמה דברים בקערה ( בלי מיקסר ) איפסתי במקרר, למחרת על הבוקר, לפני  העבודה, אפיתי מהר.
העוגיות התקבלו בשמחה גדולה

המתכון הוא בעצם מתכון שאני מכינה די הרבה, אבל עם תוספות של חמוציות, אגוזי מקדמיה, ולפעמים עוד כל מיני דברים טובים.



עוגיות שוקולד צ'יפס לבן נ" ג

115 גר חמאה מאד רכה
140 גר סוכר
כפית וניל
ביצה
1/2 כוס קמח אורז מלא
1/2 כוס קמח סורגום
1/2 כוס קמח תפ"א
כף קונפלור
חצי כפית סודה לשתיה
3/4 כוס שוקולד לבן קצוץ 

לערבב יחד עם מזלג חמאה וסוכר
להוסיף וניל וביצה, לערבב 
להוסיף את כל השאר מלבד השוקולד
להוסיף שוקולד ולקרר ללילה
לחמם תנור ל 170, ליצור כדורים עם כף גלידה קטנה, להניח עם רווחים על תבנית עם נייר אפיה
לאפות עד שמזהיבות ( בערך 12-15 דקות ), לקרר

בסביבות 30-40 עוגיות, תלוי בגודל











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה